Deze groep bestaat nu een jaar en hebben het eerste toneel stuk al afgeleverd.
De komende tijd gaan ze werken aan een nieuw stuk dat naar alle waarschijnlijkheid begin 2011 wordt uitgevoerd.
Graag hadden we nog enkele mannelijke acteurs bij deze groep dus kom op mannen.
Tijdens de nieuwjaars borrel en de in gebruik name van de nieuwe podium gordijnen brachten zij een 8 minuten durend stuk....Waarin zij het publiek speelde.
Geslaagd want het bracht verwarring bij het daad werkelijke publiek.
Bijdeze wil ik nog maals mijn dank uitbrengen aan de sponsers (we zoeken er nog) we willen graag kleine microfoontjes en een eigen installatie.
De steun van Stichting traject,Buurtplatform,Gemeente is ook ononbeerlijk en rijkelijk aanwezig..Dank U wel.
De toneelgroep malberg op de planken werkt al weer aan haar tweede productie.
De hechtheid van de groep samen met de regisseur van kumulus zal hun wederom aanzetten tot een zeer speciale productie.
Ook wordt er momneteel onderzocht of tieners/jongeren een deel kunnen ontwikkelen zowel met als zonder de toneelgroep Malberg op de planken.
Kartrekker Nol zal je leiden tot grote hoogte
Een natuurtalent die graag koffie drinkt
en zich inzet voor de buurt
Yep het zou geweldig zijn Jongeren op de planken zou tevens het voortbestaan van
de toneel groep garantie bieden.
Ik weet zeker dat hier in Malberg hordes natuurtalenten rond lopen...Stop lopen meld je aan.
Ik ben geen natuurtalent maar doe het ontzettend graag...En koffie..!.. Oh ja doe nog maar een bakkie..lol.
Hey een tipje van de sluier zal ik oplichten...Het nieuwe stuk wordt voor een groot gedeelte
een komedie...Whew..Ik voel mij thuis.
Mart dank je voor het compliment stop niet te veel veren in mijn achterwerk...hahahahaa.
Groetjes Nol.
De eerste contouren van de tienergroep toneel zijn gelegd.
Ik ben momenteel in gesprek met Kumulus en Chantalle is al begonnen met de werving.
Hoe staat het het buurtterras, heb je al mensen bevraagd.
ik hoor graag van je ,