Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Burgemeester Gerd Leers heeft op grond van de Opiumwet twee woningen in Maastricht voor de duur van drie maanden gesloten. In de woningen, Micastraat 31 en Bazuinstraat 64, zijn harddrugs aangetroffen en werden contacten gelegd met drugskopers.
In totaal heeft burgemeester Leers de afgelopen jaren om die redenen zeventien panden laten sluiten. De jongste maatregel is een uitvloeisel van de grootschalige politieactie van enkele weken geleden, waarbij negen mensen werden opgepakt, en de latere arrestatie van nog eens vijf personen.

Kan hier alleen maar goed over spreken.
Zie je wel Leers je kan het wel!
En nu gewoon hard aanpakken en geen medelijden.

Tags: Drugspanden, Maastricht

Weergaven: 27

Berichten bij dit onderwerp

ton zei:
ben ik met je eens dat is geld over de balk gooien
maar/ja wat maakt het uit
de belasting betaler betaalt..

de gemeentes en ook gemeente maastricht.
hadden eens hun verstand en hun krachten moeten bundelen
en
bijvoorbeeld die wiet huizen in de oude douane gebouwen moeten plaatsen.
niks het land in. hou ze er buiten.
aan de grens rechts omkeer..

Hartje stad- Belvedere zei:
ik ben nou ja meestal pro leers maar hier zie ik dus echt geen heil in het lijkt me totaaaaal niet te werken en zie op deze manier geen overlast vermindering van de drugstouristen. Wat mij betreft een waardeloosplan en begrijp dat de andere gemeenten niet mee doen en afhaken

ook volledig mee eens aan de grens dat lijkt me nog steeds de aller beste optie maar geloof dat fug dat niet met ons eens was. fug waar blijf je ;)

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden