Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Burgemeester Gerd Leers heeft op grond van de Opiumwet twee woningen in Maastricht voor de duur van drie maanden gesloten. In de woningen, Micastraat 31 en Bazuinstraat 64, zijn harddrugs aangetroffen en werden contacten gelegd met drugskopers.
In totaal heeft burgemeester Leers de afgelopen jaren om die redenen zeventien panden laten sluiten. De jongste maatregel is een uitvloeisel van de grootschalige politieactie van enkele weken geleden, waarbij negen mensen werden opgepakt, en de latere arrestatie van nog eens vijf personen.

Kan hier alleen maar goed over spreken.
Zie je wel Leers je kan het wel!
En nu gewoon hard aanpakken en geen medelijden.

Tags: Drugspanden, Maastricht

Weergaven: 39

Berichten bij dit onderwerp

ga zo door! ik wil meer meer! is dt trouwens niet bij jou in de buurt fug dat pand dat ze gesloten hebben jij woont toch ergens in Limmel Nazareth of is mijn topo kennis nu tot een dieptepunt gedaald haha
Ik geloof dat bazuinstraat witte vrouwenveld is.
Ookwel vrij in de buurt dan :)
Leers sluit opnieuw drugspanden

Maastricht
Van onze verslaggever

Burgemeester Gerd Leers van Maastricht heeft deze week op grond van de Opiumwet
drie woningen in de stad gesloten voor de duur van drie maanden.
Het gaat om de panden Musketruwe 36d (Malberg), Kristalstraat 31 (Pottenberg)
en de Antoniuslaan 18d(Sint Maartenspoort).
Daarmee komt het totaal aan gesloten drugspanden in Maastricht op twintig.
In alle drie de woningen is een hoeveelheid harddrugs aangetroffen
en/of zijn er contacten gelegd met drugskopers.
De sluiting van de panden is een gevolg van een grootschalige actie van de politie van enkele weken geleden.
Daarbij werden veertien personen gearresteerd.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hoeveel volgen er nog :-))
Sluiting drie panden op grond van de Opiumwet
Sluiting Café de Giebel, Edmond Jaspersstraat 26 en de woningen Rondostraat 33 en Terra Cottaplein 10D op grond van Opiumwet.

De Burgemeester heeft op grond van artikel 13b van de Opiumwet twee woningen gelegen
aan de Rondostraat 33 en Terra Cottaplein 10D te Maastricht gesloten voor de duur van drie maanden. Er zijn nu 22 woningen gesloten op basis van artikel 13b van de opiumwet.
Acht mensen aangehouden in drugspanden Maastricht

Bij invallen in vier drugspanden in Maastricht zijn afgelopen nacht acht mensen aangehouden.Dat gebeurde in het kader van een onderzoek naar een drugsbende. Drie mannen die werden aangehouden, verbleven illegaal in Nederland. Er zijn zijn twee heroïnepersen, een geldbedrag van 21.000 euro en een kleine hoeveelheid drugs gevonden.

De politie deed de invallen in panden aan het Erasmusdomein, de Heerderweg, het Vendelplein en de Calvariestraat.

bravoooo

hoop op nog veel meer!!!
het komt steeds korter bij !!!!
ik zag het calvariestraat!
Hartje stad- Belvedere zei:
ik zag het calvariestraat!

niet leuk meer we hebben al genoeg problemen met drugs en (drankgebruik
studentencafés )
Ik ben er wel voorstander van en kan ook wat dit betreft alleen maar lof spreken over gemeente maastricht dat er eindelijk wat aan het grotere drugs gebeuren word gedaan.
En weer illegaal verblijvers die het risico er nog eens op toe nemen om gepakt te worden dus weer geen enkel respect voor dit land en onze mensen die aan heroine verslaafd kunnen raken.
Dus vooral doorgaan hiermee.
L1nwsVier drugspanden gesloten in Maastricht
De gemeente Maastricht heeft vier drugspanden in de stad voor drie maanden gesloten.

Het gaat om woningen aan de Populierenweg, het Erasmusdomein, de Calvariestraat en de Kozakkenweg. Vanuit die panden werd gehandeld in harddrugs. Sinds november 2007 zijn er in Maastricht 32 drugspanden gesloten. Toen ging er een wetswijziging in, die er voor zorgde dat drugspanden gemakkelijker konden worden aangepakt.

SUPERRRR
L1nwsZes aanhoudingen bij inval in drugspand in Maastricht
De gemeente Maastricht gaat een drugspand aan de Capucijnenstraat sluiten. Bij een politie inval dinsdagavond zijn er zes mensen aangehouden. Het gaat om een Maastrichtse, een Fransman en vier Rotterdammers. Twee van de Rotterdammers gooiden een zak met twee kilo heroïne weg, toen ze aan de politie wilden ontkomen.

In het pand aan de Capucijnenstraat zijn twee vuurwapens, een kruisboog met pijlen en 3 kilo heroïne gevonden. Ook is een auto in beslag genomen.

EN NOG MEER GOED NIEUWS
L1nwsMan met drugs opgepakt in Maastricht

In Maastricht is een man aangehouden die 22 bolletjes heroïne en 29 bolletjes cocaïne bij zich had. De 31-jarige Marokkaan gedroeg zich maandagmiddag verdacht toen hij bij een winkel op de Scharnerweg stond. Bij controle bleek dat hij naast de harddrugs ook meer dan achthonderd euro op zak had.

En nog meer dus goedzo meneer leers ga vooral zo door! ik breek nog me nek over de runners ze rijden tegenwoordig in nieuwe autos rond vooral veel fords en de KIA CEED!!! en dan vooral in wyckerpoort

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden