Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Ik ben een beetje uit aan het zoeken welke providers goed zijn.

Ik heb nu Ziggo en geen klachten wat de verbinding betreft maar er zijn steeds meer mensen die overstappen naar een andere provider vanwegen de kosten.
Ziggo is nogal duur zo blijkt.

Nu dus de vraag welke raad je aan?of juist af?heeft de beste aanbieding?etc.

Liefst zou ik een willen die draadloos is en met een hoge snelheidt.

Tags: Provider, draadloos, netwerk

Weergaven: 57

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

is dan wel niets over provider
maar gebruikers van virusscanner van McAfee u zijt gewaarschuwd !

PC's onbruikbaar door fout McAfee

DEN HAAG (ANP) - Door een fout in een update van een virusscanner van McAfee is een nog onbekend aantal computers bij bedrijven beschadigd geraakt. Dat meldde de databeveiligingssite Security.nl woensdag. Ook op de ICT-nieuwssite Tweakers.net wordt melding gemaakt van de mogelijke virusuitbraak. Mogelijk gaat het om een wereldwijd probleem.
Volgens Wilbert de Vries, hoofdredacteur van de ICT-nieuwssite Tweakers.net, kunnen potentieel tienduizenden computers zijn besmet. ,,In theorie kan het gaan om alle computers die op Windows draaien'', aldus de Vries. Het zou gaan om de zakelijke virusscanner van McAfee, die het bestand 'svchost.exe' als besmet beschouwt. Door het verwijderen of in quarantaine plaatsen van het bestand, wordt het systeem automatisch herstart.

ton zei:
ziggo VOOR EN TEGENS

heb al jaren ziggo gaat hartstikke goed
tot dat je iets moet wijzigen
kocht een nieuwe tv met een module voor digitaal ontvangst (gratis)
dus je meld je aan ,oke meneer komt in orde.
3 dagen later een brief in de bus met vermelding u heeft het totaal pakket..
wederom gebelt nee meneer ik heb gevraagd het gratis digitaal ontvangst ..
oke meneer dat wordt gewijzigd telefoon kosten ??????

op 30 nov rond 18,00 uur geen internet meer..
1 dec rond tien uur gebelt ja meneer er is een storing daar wordt aangewerkt zo snel mogelijk..
werd nog gevraagd welk modem heeft u. (thomson)
rond 16 uur weer gebeld.
wederom verhaal vertelt
ja meneer dat ligt aan uw modem ziggo heeft de snelheid verhoog en dat kan dat ouder tiep niet aan.
wij sturen u zo snel mogelijk waarschijnlijk morgen al een nieuw modem..
woensdag niks bij de post bel inmiddels de service bus nummer deze juffrouw vertelt me ze staan in maastricht hoek bosstr /markt.
ga daar naar toe misschien kunnen zij u helpen (inmiddels 7,78 euro kwijt telefoon..
op de markt aan gekomen relaas verteld zeer nette mensen en meteen in voor een oplossing.
kreeg van hun een modem mee met inst en de afspraak dat als het modem bij mij binnen komt
deze dan bij hun inleveren.
nu is het donderdag niks gezien.
hele tijd geklooit met internet mede door onkunde en dat er een router tussen zit.

al met al ben benieuwd WANNEER het modem komt.

mijn compliment voor de mensen van de bus voor hun hulp

over de ziggo zelf daar ben ik niet over te spreken zij zadelen de mensen met een probleem op
snelheid oplossing zie boven.staand
mijn geluk de service bus op de markt met goed personeel...

misschien eens leuk om de verschillende meningen te lezen john.
Ik hoor van meer mensen dat hun modem is omgeruild voor een nieuw modem.........Ik heb echter nog het eerste modem.....een zwart kastje! Ik heb dit ook bij Ziggo in het verleden al eens aangekaart maar die zeggen dan dat mijn modem goed is. Ik kan dat niet controleren en moet Ziggo maar geloven. Ik zit nu al jaren met een problematische verbinden en Ziggo doet niks anders dan de schuld naar mijn toeschuiven! Mijn Windows moet op nieuw geïnstalleerd, Geen verbetering! Ik heb echter 2x mijn Windows software bij een erkend bedrijf laten Installeren (2x35€).......geen verbetering van de Internetverbinding. Weer klagen bij Ziggo, antwoord mijn computer is kapot. Dus nieuwe computer gekocht en geen verbeetring. Wederom klagen bij Ziggo...het licht aan het stickje van de draadloze verbinding. Krijg een nieuw stickje gestuurd dat echter helemaal niet werkt. Inmiddels ben ik 2 nieuwe computers verder en heb nog steeds geen goed Internetverbinding.

Maar nu ligt het (vele jaren later) plots aan het router..................maar die router die ik van Ziggo heb komt niet in hun administratie voor....dus daarmee is voor Ziggo de kous af.

Inmiddels ben ik een paar honderd euro lichter en heb na al die jaren nog geen goede internet verbinding.
hallo john
ik heb toen een andere modum gekregen
motorola

ik ben toen geholpen geworden door gert jan.
ik geef je zijntelefoon no via i mail
niet geschoten is altijd mis
groet ton.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden