Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Als actief gebruiker van het buurtplein forum ben ik erg teleurgesteld in het nieuwe maestricht.nl forum. De grootste klacht is wel dat het onvindbaan is en de navigatie belachelijk moeilijk. Daarom ben ik sinds het nieuwe forum er is ook niet meer actief, aangezien het veel te lastig lezen is in het nieuwe forum en ik vrees dat dat ook voor anderen geld.
Voorbeeldje: Ga naar http://www.maestricht.nl/. Nergens zie je in beeld het woord forum staan. Na een tijdje zoeken vind ik onder community het knopje fora. Oke dan dat maar aanklikken. Vervolgens kom je op een pagina met 5 verschillende fora. Das irritant, ik wil gewoon 1 maestricht.nl forum. Daaronder staan nog wel de laatste posts in de verschillende fora, maar daar staat helaas geen tijdstip van plaatsing bij. Dab klik ik maar op het Maastricht forum. Wat je dan in beeld krijgt in kleine lettertjes is een onopvallend lijstje van 10 topics. Er staat verder geen info bij, niet wanneer het opgestart is wanneer de laatste post was, hoeveel berichten er reeds geplaatst zijn, nee helemaal niets! Daaronder staat in dezelfde lelijke layout waarbij ook de puntjes half wegvallen een lijstje met laatste berichten, maar ook hier weer niets over tijdstippen of wat dan ook. Vervolgens klik ik op een topic, zoals winkelen in maastricht, op zich is de layout van dat topic wel oke. Plotseling zie ik in een heel klein lettertype in een kleurtje dat wegvalt tegen de achtergrond het knopje alle discussies. Als je dat aanklikt krijg je ineens wel een fatsoenlijk overzicht van alle topics met aantal posts en topicdeelnemers. @$%^^$ WTF waarom is deze link niet direct beschikbaar wanneer je op de fora klikt?

Weergaven: 0

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

hmmmm het is temerken Marmaas dat u hier niet vaak
inlogt :-)))
het is namelijk niet meer htp://www.maestricht.nl
maar http://www.maesrticht.net .
misschien is het dan wat duidelijken
want ik vind de site zelfs heel overzichtelijk .
Marmaas, bedankt voor je opmerkingen en Wim, bedankt voor de positieve bijval...

We nemen de opmerkingen over structuur en navigatie heel serieus en zullen kijken in hoeverre we dit kunnen verbeteren.

Zoals Wim al aangeeft de community - het ledenplatform - is maestricht.net
Op maestricht.net (het voormalige buurtplein) tref je de community-functies aan, zoals het forum, de chat, foto's, eigen pagina's enz.
In het menu bovenin zie je forum staan en daaronder enkele snelkoppelingen; door hier te kiezen kom je direct in het forum uit, net als vroeger......
Lnks op de homepage van maestricht.net zie je laatste activiteiten. Daar kun je snel doorsteken naar specifieke discussies.
Ook zijn er legio attenderingsmogelijkheden, waarbij je via mail of RSS actief op de hoogte wordt gehouden van nieuwe berichten.

maestricht.nl is een in aanbouw zijn nieuw portaal dat andere functies dient. Zoals gezegd in aanbouw, dus daar wordt dagelijks iets gewijzigd of verbeterd. De aanwezigheid van forum info op maestricht.nl is uitsluitend bedoeld als verwijzing naar het forum of onderdelen ervan voor mensen die via dit portaal binnenkomen....

Zoals gezegd, opmerkingen en suggesties zijn welkom, mits opbouwend en onderbouwd.
Het mag ook gewoon via mail.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden