Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

nieuws op tv//krant// internet//teleteks

Weergaven: 54

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

deze zo als jij noemt modernere versie werkt slechter dan voorheen
als voorheen er geen auto,s waren sprong het meteen op groen..
nu sta je de wachten voor niks..

trouwens je heb gelijk marmaas
ik beschouw het als een doseerlicht.
omdat het zo wordt aangeven zoals voor de auto,s

maar zo als altijd buitenstaanders weten het altijd beter dan de mensen die er ca 8 keer per dag oversteken..
maar dat ben ik inmiddels gewend
die kun je het beste negeren.
(advies moderator )

Marmaas zei:
Wat bizar. Wat moet er dan gedoseerd worden. Is er een maximum aan het aantal voetgangers dat het centrum in moet?

Maar zoals ik het lees is het helemaal geen doseerlicht, maar gewoon een moderner versie van het aloude stoplicht dat als extra functie aangeeft hoe lang je nog moet wachten. Dat vind ik wel een goed initiatief aangezien ik mijn geduld altijd verlies als ik voor een rood licht sta te wachten.

ton zei:
HOE LANGER HOE GEKKER IN MAASTRICHT

DOSEERLICHT VOOR VOETGANGERS..

op de pr bisschopsingel heeft men een doseerlicht gemaakt voor voetgangers.
ook als er geen auto in de buurt is moet je wachten dat de cirkel van rood naar groen is gegaan..

er was gen enkel probleem met de vorige situatie WAAROM ???????
ondanks de zogenaamde verbetering (doorstroming auto,s)
rijden er toch steeds twee/a drie auto,s door het rode licht
.lijkt mij hoog tijd dat de flitser weer ingeschakeld wordt.. (VEILIGHEID ??)

fietsers voetgangers ?????
BESTE TOPICERS.
BIJ MIJN WETEN
BESCHIKT DE GEM MAASTRICHT.
maar over een paar camera's die steeds op een andere plaats worden ingezet..

de flitsers werken alleen als de camera wordt aan gesloten..

staan DUS niet constant aan....
ton zei:
BESTE TOPICERS.
BIJ MIJN WETEN
BESCHIKT DE GEM MAASTRICHT.
maar over een paar camera's die steeds op een andere plaats worden ingezet..

de flitsers werken alleen als de camera wordt aan gesloten..

staan DUS niet constant aan....

lijkt mij moeilijk zonder camera..

dus gewoon negeren einde discussie
Dit is het antwoord op de vraag:

De werking van flitspalen wordt door een select gezelschap, verspreid over Nederland, ingevoerd.

Ze werken dus niet altijd maar op veel belangrijke plaatsen wel regelmatig.

Soms zie je ook cameras bevistigt aan een paal hangen.
Dit zijn geen flitsers maar deze meten verkeers stroom,files en gevaarlijk stoffen vervoer op bepaalde wegen.
Zijn dus gewoon tellers.
Dat zal ik ook niet ontkennen.
Vandaar dat ik erbij schreef " ze werken dus niet altijd maar op veel belangrijke plaatsen wel regelmatig".
Dus jullie hebben beide gelijk.
Op de plaats die je aangeeft zal meestal geflitst worden,maar ze kunnen uitgezet worden zoals Ton ook beschrijft.
Dat is ook wel een foto (flits) waard :-)
Fugazi zei:
Vandaar dat ik erbij schreef " ze werken dus niet altijd maar op veel belangrijke plaatsen wel regelmatig".
Op de plaats die je aangeeft zal meestal geflitst worden,maar ze kunnen uitgezet worden zoals Ton ook beschrijft.

spaar je de moeite fug hij weet het nog beter dan de mensen aan wie ik het gevraagd heb..

heeft geen enkele zin om daar nog op te antwoorden .
en vele zijn het met mij eens..

ps ik steek er 8 keer per dag over.
en vaak rijden er door het rode licht of te hard.
en hij is meer uitgeschakeld dan in....
want het valt meteen op WANNEER hij ingeschakeld is dan flits die namelijk...(. flits..)

flits/flits ...

maar algemeen bekend hij weet alles in maastricht behalve !!!!!!!!!.
wim zei:
als u dan nog niet weet dat de "flitspalen" er terplaatsen niet alleen het door roodlicht rijden registreren en meteen ook
voor hard rijden tja :-))

8keer per dag ton ?
u bent toch geen drugs(voet)runner he ? :-)))

en dan nog even over het "flitsen"

Geflitst worden zonder zichtbare flits en binnen een paar dagen de gepeperde rekening op de deurmat. Dat is de nieuwe praktijk . Automobilisten die te hard rijden of het rode licht negeren, krijgen te maken met de nieuwe digitale technologie.
Qua snelheidsmeting werkt alles hetzelfde als bij het oude systeem.

Maar de camera kan op afstand aan- en uit worden gezet, zodat snelheidscontroles meer op de situatie kunnen worden ingesteld. De gegevens kunnen voortaan vanuit het politiebureau worden uitgelezen. Ze worden rechtstreeks doorgestuurd naar het Centraal Justitieel Incassobureau waar de acceptgiro binnen een dag kan worden aangemaakt en verzonden. Met het oude systeem lag de verwerkingstijd tussen de vier en de zes weken.

dus ton u hoeft niet meer op de flits tewachten u word ook zonder flits gefotografeerd
en u krijgt hem gratis thuis bezorgt :-)))))))

geachte moderator

wilt u er op toezien op de klootte opmerkingen en suggeren.

van drugs( voet )runner het gaat weer de zelfde kant op..
dus uw advies negeren wordt op deze mannier erg moeilijk
groet ton..
ton zei:
Fugazi zei:

spaar je de moeite fug hij weet het nog beter dan de mensen aan wie ik het gevraagd heb..

heeft geen enkele zin om daar nog op te antwoorden .
en vele zijn het met mij eens..

ps ik steek er 8 keer per dag over.
en vaak rijden er door het rode licht of te hard.
en hij is meer uitgeschakeld dan in....
want het valt meteen op WANNEER hij ingeschakeld is dan flits die namelijk...(. flits..)

flits/flits ...

maar algemeen bekend hij weet alles in maastricht behalve !!!!!!!!!.

Ik had het inderdaad ook na gevraagt vandaar dat ik zeker was van mijn antwoord.
Zelf kom ik weinig aan die kant waar jullie het over hebben maar even goed geld ook daar..ze kunnen ook uitstaan.
Of zelfs geen camera aanwezig zijn in de kast.
ton zei:
wim zei:
als u dan nog niet weet dat de "flitspalen" er terplaatsen niet alleen het door roodlicht rijden registreren en meteen ook

8keer per dag ton ?

Geflitst worden zonder zichtbare flits en binnen een paar dagen de gepeperde rekening op de deurmat. Dat is de nieuwe praktijk . Automobilisten die te hard rijden of het rode licht negeren, krijgen te maken met de nieuwe digitale technologie.

Maar de camera kan op afstand aan- en uit worden gezet, zodat snelheidscontroles meer op de situatie kunnen worden ingesteld. De gegevens kunnen voortaan vanuit het politiebureau worden uitgelezen. Ze worden rechtstreeks doorgestuurd naar het Centraal Justitieel Incassobureau waar de acceptgiro binnen een dag kan worden aangemaakt en verzonden. Met het oude systeem lag de verwerkingstijd tussen de vier en de zes weken.

dus ton u hoeft niet meer op de flits tewachten u word ook zonder flits gefotografeerd

geachte moderator

van drugs( voet )runner het gaat weer de zelfde kant op..
dus uw advies negeren wordt op deze mannier erg moeilijk
groet ton..

gaarne aandacht hiervoor

moderator

het draait niet om de flitspalen
MAAR OM zijn suggeren en beledigingen
ton zei:
ton zei:
wim zei:

8keer per dag ton ?

geachte moderator

van
drugs( voet )runner het gaat weer de zelfde kant op..
dus uw advies negeren wordt op deze mannier erg
moeilijk
groet ton..

gaarne aandacht hiervoor

moderator

het draait niet om de flitspalen
MAAR OM zijn suggeren en beledigingen
He Wim.....Bij jou in de buurt is toch een kasteel? Mag je daar ongestoord door de tuin dwalen??

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden