Mtricht.com - Maastricht Region Network

Daar er helaas vaak op een bepaald topic dingen en feiten aan de orde komen
die on-topic zijn waar ook ik mij soms toe begeef en velen met mij
dacht ik dat dit Topic daarvoor misschien een oplossing voor is .

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

Beste mensen......

Het gaat hier toch helemaal niet op de buitenlanders die van "heinde en verre" komen toe stromen.........Er bestaat daadwerkelijk een probleem voor NEDERLANDERS die met een buitenlandse partner willen trouwen (of getrouwd zijn) en samen hier in Nederland willen wonen. Overigens het is het veelal gemakkelijker voor voor mensen met een niet EEG nationaliteit om hier te wonen met een partner die eveneeens een andere (dan een EEG) nationaliteit bezit. Voor Nederlanders zitten hier nogal wat "haken en ogen" aan en een lang bureaucratisch traject met vele hindernissen. Nee, wat dat aan betreft zijn de "echte" Nederlanders in het nadeel!

Hierop reageren

Dat het allemaal zo moeilijk word gemaakt is ook wel terecht.
Net als de loverboys en drugsrunners zijn er ook van die figuren die rond trekken opzoek naar mensen die geld willen verdienen door te trouwen met iemand uit het buitenland en op die manier deze hier te krijgen en scheiden na bezit van verblijfsvergunning.
Door wetten te overtreden worden de wetten moeilijker gemaakt.

Hierop reageren

Voor mij een heet wafelijzer, het onderwerp Israel. Via weldenkende vrienden in Facebook (waaronder een Nederlands-Engelse vertaalster) deze ochtend nog een gesprek gevoerd over David Cameron en een website "De Conservatieve vrienden van Israel"... ja, waar begin je, in een notendop?

Gewoon bij wat het laatst diepe indruk op me maakte. De documentaire ISRAEL LTD: De Israel ervaring van Mor Loushy die van de week op Canvas bij Panorama werd uitgezonden. Joodse jongeren van over de hele wereld, in de leeftijd van 15-17 jaar worden uitgenodigd (of door hun ouders ingeschreven) vcor zomerkampen in Israel: The Israel Experience. Deze zomerkampen zijn bedoeld om meer voeling te krijgen met hun Hebreeuwse (lees Israelische) identiteit.

Bij mijn weten, bestaat Judaisme en Joods zijn uit veel meer dan "Israelisch zijn".
Maar na het zien van de documentaire en het zoeken naar achtergrondinformatie op internet, heerste er een zwaar verankerde schippersknoop in mijn maag.

Anja Meulenbelt heeft pas een boek gepubliceerd waarin ze dezelfde vragen stelt, want doet Israel zichzelf niet juist geweld aan met de huidige koers? En het bewust systematisch RONSELEN en brainwashen van jonge "impressionable" kinderen, druist dat niet in tegen bepaalde morele waarden?

Religie lijkt wederom toch wel een van de grootste wortels van het kwaad, hoor.

Maar goed. Het ging om de PVV. En hun vlag van Israel. Iets wat Geert Wilders ook duidelijk propageert. Het Joodse en Christelijke geloof wordt in een coalitie opgeroepen om zich samen sterk te maken tegen het gevaar van de Islam. Het is ook een invalshoek waar menig Amerikaanse organisatie zieltjes mee probeert te winnen.

Naar alle waarschijnlijkheid heeft Nederland binnenkort een 'rechts' kabinet met VVD, CDA en PVV.
Het zal me benieuwen in hoeverre de Israel-lobby van Wilders en kornuiten dan in Nederland tot uitdrukking zal komen.
Of liever gezegd, zionistische lobby. Want DAT is wat het is.

Via Israel Social TV zie je reportages en verslagen vanuit de Israelische samenleving, over diverse aspecten waar Israeli's mee geconfronteerd worden in hun dagelijks leven. Geschreven artikelen in het Hebreeuws zijn met een internet vertaalprogramma moeiteloos te volgen en te begrijpen.

En dat is niet het Israel waar Geert Wilders zo idolaat van is...

marjo le comte zei:
Foto van de fractiekamer van de pvv:

Zonder woorden, zegt boekdelen

Waarom verhuizen ze niet daarheen?

Fugazi zei:
Het is voor PVV gewoon even roeien met wat je hebt.
Kans op regeren of afgedankt worden. Ze maken nu de kans er tussen te vallen dus neem die kans en zet door tot volgende verkiezingen. CDA bijvoorbeeld zal ook wel MOETEN want deze wilde niet eens met PVV en gaan nu alsnog praten. Zo werkt dat gewoon. Maar als PVV al die genoemde punten aan de kant zal moeten zetten dan geven de andere partijen duidelijk aan dat de gewone Nederlander op de 2de plaats komt en dat de problemen met Moslims nog steeds worden ontkent.

Hierop reageren

Toch duidelijk het spelletje van onze vriend Wilders

Ik stel het even heel simplistisch voor: Hij valt (en dat is het gemakkelijkste) de zwakste in onze samenleving aan (het buitenlands werkvolk).......die kunnen zich toch nauwelijks verweren.

De Joodse lobby heeft geld en macht dus daar wil hij wel vriendje mee zijn. Hij komt echter in een spagaat terecht (en dat is een kwestie van tijd) als het gaat om de Islamitische vrienden uit bijvoorbeeld de Emiraten en andere Oliestaten. Die hebben olie, geld en dus macht. Hier mee komen we tot de kern van de zaak de hele wereldpolitiek bevindt zich momenteel in deze benarde spagaatpositie.

Nee....let op mijn woorden we gaan vriend Wilders zich nog in rare bochten zien wringen!

Hierop reageren

Ik geloof niet dat die vlag daar echt hangt in de kamer van Wilders.
En dan zouden al de PVV aanhangers die daar komen niet verbaast kijken?
Deze zijn allemaal ook helemaal weg van israel?
Ik denk dat het israel verhaal er langzaam in is geslopen en nu waanwegen begint te krijgen.

Hierop reageren

http://stanvanhoucke.blogspot.com/2010/07/israel-en-de-pvv.html

http://www.glop.nl/joomla/politiek/nieuws/1298-een-foto-van-de-frac...

http://wwww.nujij.nl/een-foto-van-de-fractiekamer-van-de-pvv.934124...

Fugazi zei:
Ik denk dat het israel verhaal er langzaam in is geslopen en nu waanwegen begint te krijgen.

Hierop reageren

fractiekamer in Denhaag

zou het niet vreemd overkomen als Wilders zelf twee paspoorten zou bezitten ?
voor mij mogen ze van mij van iedereen vrij geven welk paspoort men bezit
en ook wie er twee paspoorten bezit :-)))

Hierop reageren

marjo le comte zei:
http://stanvanhoucke.blogspot.com/2010/07/israel-en-de-pvv.html

http://www.glop.nl/joomla/politiek/nieuws/1298-een-foto-van-de-frac...

http://wwww.nujij.nl/een-foto-van-de-fractiekamer-van-de-pvv.934124...

Fugazi zei:

Alle 3 de links geven dezelfde foto.
Ik geloof het pas als ik wilders erbij zie staan of een andere houding van de persoon die er zit..of de laptop op tafel staat anders.
Dit is 1 foto en bewijst voor mij persoonlijk niks.
Dan de 1ste links is een link naar Stan van Houcke een journalist (meer een blog schrijver) die het zichzelf afvraagt en oproept tot onderzoeken dus geen bewezen feit.
De 2de link is als bron diezelfde pagina als Link 1.
De 3de link is ook weer dezelfde foto met tekst die over "mogelijk" spreekt en dus geen vaste feiten.
Voor mij persoonlijk is er niks mee bewezen en geloof ik het echt niet.

Hierop reageren

wim zei:

fractiekamer in Denhaag

zou het niet vreemd overkomen als Wilders zelf twee paspoorten zou bezitten ?
voor mij mogen ze van mij van iedereen vrij geven welk paspoort men bezit
en ook wie er twee paspoorten bezit :-)))

Ook dat is een gerucht en niet bewezen.
Als het waar is dan horen gewoon dezelfde regels ook bij hem toegepast te worden..maar eerlijk gezegt betwijfel ik dat hij 2 paspoorten heeft.
Hij is iets te slim om zulke fout te maken als het uit kan lekken.

Hierop reageren

nou Fugazi om je beetje gerust testellen
ik zelf denk (hoop) dat het inderdaad wat propanganda berichtjes zijn
want anders is het nog veel triester gesteld met deze partij :-))

Hierop reageren

Lijkt me ook sterk dat er maar éen en dezelfde foto is :-)

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Tools

Follow us - Volg ons:
Twitter

Facebook - Facebook Page

Sponsors

© 2010   Gemaakt door M'tricht - Mtricht.com - Aardening & Company

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden