Geachte mevrouw, mijnheer,
Het ENCI-gebied met de groeve en het bedrijventerrein gaat de komende jaren ingrijpend veranderen. Hoe dat het beste kan, zal in de komende maanden worden bepaald.
De drie betrokken organisaties, gemeente Maastricht, provincie Limburg en ENCI, willen dat in dit proces zoveel mogelijk creatieve ideeën worden betrokken vanuit zoveel mogelijk sectoren.
Wij doen daarom een oproep aan u - vertegenwoordiger van een belangengroep, het bedrijfsleven, kunst- en cultuursector, horeca-vertegenwoordigers, onderwijs en wetenschap, etc.- om creatief mee te denken.
U ontvangt op korte termijn de bijgevoegde brief in de brievenbus. Er is helaas weinig tijd voordat we aan de slag gaan en, ook gelet op de komende vakantie, stuur ik u bij deze de brief reeds per e-mail.
Mocht u iemand weten die volgens u eveneens een goede bijdrage kan leveren aan het transformatieproces, dan verzoek ik u om deze mail naar deze persoon door te sturen.
Mede namens de drie betrokken organisaties wens ik u fijne feestdagen en een goed 2009,
Met vriendelijke groet,
Victor Coenen
Projectleider Plan van Transformatie
06 23 64 92 32