Maastricht EU-region: Think Global, Act Local
Tags:
Permalink Antwoord van ingelke op 2 September 2009 op 9.56 Nou nou wat een gevaar zeg. Het is echt niet zo dat elke TBSer die ontsnapt meteen aan het moorden gaat. Het gaat hier om gevangenen, niet om wilde dieren. Ik zou er ook geen aandacht aan besteden als verantwoordelijke zelf. het zou maar onnodig paniek geven bij mensen.
Bovendien waarom ga je klagen over de gemeenteraad, wat hebben die er mee te maken. Waarom klaag je niet over de politie, de korpsbeheerder of in het uiterste geval het college van bestuur. Het is geen taak van de gemeeteraad om burgers te waarschuwen bij ontsnapte TBSers
Permalink Antwoord van ingelke op 2 September 2009 op 10.08 heb tigjaren nabij gevangenis in limmel gewoont op hoek judeaweg nr 105/emmuastraat
ook toen er leden van de rote armee (sorry als spelling niet juist is ) daar verbleven ,
en we hebben ons daar geen enkele minuut onveilig gevoelt .
gevangenen en ook nu tbs'rs zorgen dat ze zo snel en zover mogelijk wegkomen
van de gevangenis namelijk.
tuurlijk als er iemand ontsnapt uit gevangenis of tbs-kliniek dit zo snel
mogelijk bekend maken zodat persoon\en weer ingerekend kunnen worden
maar vraag me nu af of ingelke ook de buurtraad van Limmel en media omtrent deze heeft ingelicht?
Permalink Antwoord van ingelke op 3 September 2009 op 8.20 ook nog een mail ontvangen omtrent deze
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste mijnheer Roumans,
U heeft vanochtend gereageerd in de algemen mailbox van FPC de Rooyse Wissel omtrent een ontsnapte TBS-er.
Ik ben communicatiemedewerker van de PI Limburg Zuid en ook als zodanig belast met communicatie in het project herbestemming PI Overmaze tot een forenscisch en psychiatrisch centrum.
Ik begrijp dat er ontzettend veel commotie is omtrent een ontsnapte TBS-er in de buurt Limmel.
Ik zou graag telefonisch (ben momenteel allen mobiel bereikbaar) met u in contact treden om een en ander te verduidelijken, maar wil gelijk erbij vermelden dat het geen TBS patient van de FPC&PPC Overmaze betreft.
Als dit wel zo was geweest hadden wij conform afspraak contact gehead met de buurtraad en de leden van het bewonersoverleg, wijkagent en gemeente.
Met de media heb ik contact gehad en deze hebben dit inmiddels ook al aangepast of zullen dit rectificeren.
In afwachting van u telefoontje verblijf ik met vriendelijke groet.
--
Hans Coenjaerds
Communicatiemedewerker PI Limburg Zuid
088-0723777
0612957609
h.coenjaerds@dji.minjus.nl
hnscnjrds@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vind heel netjes
en hoop dat ingelke nu iets minder ongerust is
Permalink Antwoord van ton op 3 September 2009 op 9.38
Permalink Antwoord van Fugazi op 3 September 2009 op 11.40 beste mensen
ik heb gister contakt gehad met hans.
hij heeft me alles duidelijk uitgelegd en moet dus ook mijn woorden in nemen .de tbser is niet uit limmel ontsnapt !!!!
sorry sorry voor de onrust maar als ik de krant en l1 dat te horen krijgen uit gemeentelijke bron mag je normaal aan nemen dat het zo is blijkbaar is er van uit de gemeente en de media heel veel mis gegaan .
maar ik ben liever 1 keer te veel ongerust dan 1 keer te weinig.
mijn oprechte excu6
ingelke
wim zei:ook nog een mail ontvangen omtrent deze
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste mijnheer Roumans,
U heeft vanochtend gereageerd in de algemen mailbox van FPC de Rooyse Wissel omtrent een ontsnapte TBS-er.
Ik ben communicatiemedewerker van de PI Limburg Zuid en ook als zodanig belast met communicatie in het project herbestemming PI Overmaze tot een forenscisch en psychiatrisch centrum.
Ik begrijp dat er ontzettend veel commotie is omtrent een ontsnapte TBS-er in de buurt Limmel.
Ik zou graag telefonisch (ben momenteel allen mobiel bereikbaar) met u in contact treden om een en ander te verduidelijken, maar wil gelijk erbij vermelden dat het geen TBS patient van de FPC&PPC Overmaze betreft.
Als dit wel zo was geweest hadden wij conform afspraak contact gehead met de buurtraad en de leden van het bewonersoverleg, wijkagent en gemeente.
Met de media heb ik contact gehad en deze hebben dit inmiddels ook al aangepast of zullen dit rectificeren.
In afwachting van u telefoontje verblijf ik met vriendelijke groet.
--
Hans Coenjaerds
Communicatiemedewerker PI Limburg Zuid
088-0723777
0612957609
h.coenjaerds@dji.minjus.nl
hnscnjrds@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vind heel netjes
en hoop dat ingelke nu iets minder ongerust is
Permalink Antwoord van ton op 3 September 2009 op 12.40
Permalink Antwoord van Fugazi op 3 September 2009 op 14.13 © 2012 Gemaakt door Mtricht.