Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Beste mensen
Bij deze wil ik de mensen uit limmel en nazareth waarschuwen voor iets wat de gemeente en politie verzaakt heeft om te doen.
Er is namelijk op zondag 30 augustus om 12.oo uur smiddags een tbser ontsnapt het gaat om een viatnamees met een lichte spijkerbroek aan en een geruit jasje.
ik heb deze informatie uit gemeentelijke bron.
EN VIND HET EEN SCHANDAAL DAT ZE DE BURGERS ER NIET VAN OP DE HOOGTE STELLEN!!!!
Wij wonen er naast met onze kindertjes en de gemeenteraad en dat hele zooitje waar wonen zij???
Er heeft niks van in de krant gestaan niemand is op de hoogte gesteld van deze blunder.
laten we het maar in de doofpot stoppen .
maar wat als er wat gebeurt dan weet niemand dat het een ontsnapte tbser is wel zo makkelijk.
dus bij deze doe ik men plicht en laat het jullie weten.
uuch bescherm ingelke vaan mestreech!!

Weergaven: 2

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

nou wat een gevaar zeg??? das het idd ze zitten er niet voor niks tbs krijg je niet zomaar!!!
en marmaas als je er naast woont met je kids is het zeer zeker een gevaar ze plaatsen ze hier terwijl bijna iedereen er tegen was er waren ook duidelijke aafspraken om de mensen bij een ontsnapping gelijk op de hoogte te stellen maar nee dus .

Marmaas zei:
Nou nou wat een gevaar zeg. Het is echt niet zo dat elke TBSer die ontsnapt meteen aan het moorden gaat. Het gaat hier om gevangenen, niet om wilde dieren. Ik zou er ook geen aandacht aan besteden als verantwoordelijke zelf. het zou maar onnodig paniek geven bij mensen.
Bovendien waarom ga je klagen over de gemeenteraad, wat hebben die er mee te maken. Waarom klaag je niet over de politie, de korpsbeheerder of in het uiterste geval het college van bestuur. Het is geen taak van de gemeeteraad om burgers te waarschuwen bij ontsnapte TBSers
Bestte wim zeker heb ik de buurtraad ingelicht.
Die wiste idem ook van niks maar er werd niks meee gedaan.
ook bij vermelding van de wijkagent werd me mede gedeeld dat ik me maar niet druk moest maken .
en de veiligheid in limmel is op alle vlakken ver te zoekken .
als je politie beld dat er een naakte gek in de brandgang staat voor je poort terwijl je 2 kleine kinderen in huis hebt komenn ze een half uur later eens aan kakken.
tbser gestoorde naakte vent of wat voor idioten ook het blijkt wel dat we voor onze eige veiligheid het recht dus wel in eigen hand moeten nemen want niemand anders die het voor je doet.
wim zei:
heb tigjaren nabij gevangenis in limmel gewoont op hoek judeaweg nr 105/emmuastraat
ook toen er leden van de rote armee (sorry als spelling niet juist is ) daar verbleven ,
en we hebben ons daar geen enkele minuut onveilig gevoelt .

gevangenen en ook nu tbs'rs zorgen dat ze zo snel en zover mogelijk wegkomen
van de gevangenis namelijk.

tuurlijk als er iemand ontsnapt uit gevangenis of tbs-kliniek dit zo snel
mogelijk bekend maken zodat persoon\en weer ingerekend kunnen worden

maar vraag me nu af of ingelke ook de buurtraad van Limmel en media omtrent deze heeft ingelicht?
ingelke ik kan mij jouw bezorgheid wl indenken .
maar zeg tegen je gemeente bron dat hij eerts alles goed natrekt
voor hij mensen stuipen op het lijf jaagt .
ook L1 of het OM heeft zijn werk niet goed gedaan
want namelijk de berichtgeving welke gisteren zijn geplaats kloppen schijnbaar niet !
want ontsnapte tbs'r zat helemaal niet vast in limmel namelijk
lees volgende wat ik vanmorgen heb ontvangen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hallo Jean (redactie Limmel) en meneer Roumans,

Ik heb inmiddels contact gehad met dhr. Coenjaerts van de Rooyse Wissel. De betreffende ontsnapte TBS-er was niet afkomstig uit de Rooyse Wissel, doch is ontsnapt/weggelopen vanuit de Pompe kliniek in Zeeland (in Brabant). Hij is/was wel woonachtig in Maastricht. Vandaar ook dat hij hier in Maastricht is aangehouden.
Dhr. Coenjaerts van de Rooyse Wissel heeft mij verzekerd dat bij calamiteiten in de Rooyse Wissel te Maastricht, wij conform afspraak op de hoogte worden gesteld. Hij is inmiddels ook bezig met rectificaties m.b.t. de stukken in "de Limburger" en op L1.

Hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

groet,

Theo Dassen,

secretaris Buurtraad
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
met andere woorden er is geen tbs'r ontsnapt in limmel
en gemeente raadsleden of burgemeester Leers hoefde geen waarschuwingen teversturen
hoop dat jij (ingelke) je bron hier op aan spreekt ? :-))))
ook nog een mail ontvangen omtrent deze
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste mijnheer Roumans,

U heeft vanochtend gereageerd in de algemen mailbox van FPC de Rooyse Wissel omtrent een ontsnapte TBS-er.

Ik ben communicatiemedewerker van de PI Limburg Zuid en ook als zodanig belast met communicatie in het project herbestemming PI Overmaze tot een forenscisch en psychiatrisch centrum.
Ik begrijp dat er ontzettend veel commotie is omtrent een ontsnapte TBS-er in de buurt Limmel.
Ik zou graag telefonisch (ben momenteel allen mobiel bereikbaar) met u in contact treden om een en ander te verduidelijken, maar wil gelijk erbij vermelden dat het geen TBS patient van de FPC&PPC Overmaze betreft.
Als dit wel zo was geweest hadden wij conform afspraak contact gehead met de buurtraad en de leden van het bewonersoverleg, wijkagent en gemeente.

Met de media heb ik contact gehad en deze hebben dit inmiddels ook al aangepast of zullen dit rectificeren.

In afwachting van u telefoontje verblijf ik met vriendelijke groet.

--
Hans Coenjaerds
Communicatiemedewerker PI Limburg Zuid
088-0723777
0612957609
h.coenjaerds@dji.minjus.nl
hnscnjrds@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vind heel netjes
en hoop dat ingelke nu iets minder ongerust is
beste mensen
ik heb gister contakt gehad met hans.
hij heeft me alles duidelijk uitgelegd en moet dus ook mijn woorden in nemen .de tbser is niet uit limmel ontsnapt !!!!
sorry sorry voor de onrust maar als ik de krant en l1 dat te horen krijgen uit gemeentelijke bron mag je normaal aan nemen dat het zo is blijkbaar is er van uit de gemeente en de media heel veel mis gegaan .
maar ik ben liever 1 keer te veel ongerust dan 1 keer te weinig.
mijn oprechte excu6
ingelke

wim zei:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste mijnheer Roumans,

U heeft vanochtend gereageerd in de algemen mailbox van FPC de Rooyse Wissel omtrent een ontsnapte TBS-er.

Ik ben communicatiemedewerker van de PI Limburg Zuid en ook als zodanig belast met communicatie in het project herbestemming PI Overmaze tot een forenscisch en psychiatrisch centrum.
Ik begrijp dat er ontzettend veel commotie is omtrent een ontsnapte TBS-er in de buurt Limmel.
Ik zou graag telefonisch (ben momenteel allen mobiel bereikbaar) met u in contact treden om een en ander te verduidelijken, maar wil gelijk erbij vermelden dat het geen TBS patient van de FPC&PPC Overmaze betreft.
Als dit wel zo was geweest hadden wij conform afspraak contact gehead met de buurtraad en de leden van het bewonersoverleg, wijkagent en gemeente.

Met de media heb ik contact gehad en deze hebben dit inmiddels ook al aangepast of zullen dit rectificeren.

--
Hans Coenjaerds
088-0723777
0612957609
hnscnjrds@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vind heel netjes
je heb gelijk
vooral met zooooon opvang in de buurt
dan zou ik me ook zorgen maken.
maar we worden vaker het bos ingestuurd met verkeerde berichtgeving.
beste mensen
hij heeft me alles duidelijk uitgelegd en moet dus ook mijn woorden in nemen .de tbser is niet uit limmel ontsnapt !!!!
sorry sorry voor de onrust maar als ik de krant en l1 dat te horen krijgen uit gemeentelijke bron mag je normaal aan nemen dat het zo is blijkbaar is er van uit de gemeente en de media heel veel mis gegaan .
mijn oprechte excu6
ingelke
zei ingelke

ik ben liever 1 keer te veel ongerust dan 1 keer te weinig
daar geef ik je groot gelijk in ingelke
ingelke zei:
beste mensen
mijn oprechte excu6
ingelke

wim zei:
Beste mijnheer Roumans,

--
Hans Coenjaerds
088-0723777
0612957609
hnscnjrds@gmail.com
vind heel netjes

Het is dat ik nu weet wie je bent en dat je echt een ingelke bent anders was het voor straf jaartje TBS-sen.

Maar even serieus ,het nieuws de afgelopen tijd geeft nogal wat te wensen over.
Afgelopen tijd man overleden op meersenerweg staat in 2 kranten leeftijd 16 jaar...bleek 26 te zijn.
De man die zijn kind mishandelde wonend in Limmel bleek K te zijn..werkelijkheid is zijn naam R.
En ga zo maar door.
Nu weer een fout bij een ontsnapte TBS-er.
Wie vertrouwd dan het nieuws nog?
Ik niet meer echt.
dat klopt
door een woordje te verdraaien in een zin

krijg je een heel ander verhaal.
Daar geloof ik ook zeker in.
Via media kun je zelfs mensen alle kanten op sturen.
Dat word de mens ook van kinds af aan geleert.
Begint al bij reklame kijken..." dit gunnen je ouders je toch wel?, neem dit dan zie je er zelfverzekerd uit, de auto van de buurman heeft zijn beste tijd gehad daarom rij ik in deze,je doet toch ook dit want hij doet het ook"".enz enz enz.
Een dreun op je ego...tenminste als je erin mee gaat.

Dan de media " ondanks de recessie gaat meer dan de helft van nederland toch op vakantie"..nou de mens wil niet achterblijven dus gaat boeken..of het nu waar is of niet ze willen niet straks weer op hun werk komen en als enige niet op vakantie zijn gegaan.

Zelfs in oorlogs tijd werden nieuws berichten verspreid om de tegenstander op een verkeerd spoor te zetten.

De televisie is sterker dan welk geloof dan ook.
Wat word gezien en gehoord word gelooft.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden