Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Tags: Fitna, Wilders, meningsuiting, vrijheid
Ja Fugazi je heb gelijk................trek mensen een uniform aan en de ellende begint!
NEE MENSEN DIT IS GEEN OORLOGS GEBIED
DIT IS NEDERLAND 2010
Wat een overdreven reactie TON. Ik kan merken dat je nooit een echte oorlog hebt meegemaakt, als je bij 5 betonblokken waar iedereen gewoon langs mag lopen en wat extra politie denkt dat het oorlog is, dan weet je niet waar je over praat. Het gaat hier om een enkel incident in 1 stadje waar de media met zijn allen op is gedoken. Een paar Molukse rotjochies die ruzie schoppen, daar gaat het over. Stelt weinig voor in vergeleiding met voetbalhooligans die door 1000 ME-ers bewaakt dienen te worden.
Wat een overdreven reactie TON. Ik kan merken dat je nooit een echte oorlog hebt meegemaakt, als je bij 5 betonblokken waar iedereen gewoon langs mag lopen en wat extra politie denkt dat het oorlog is, dan weet je niet waar je over praat. Het gaat hier om een enkel incident in 1 stadje waar de media met zijn allen op is gedoken. Een paar Molukse rotjochies die ruzie schoppen, daar gaat het over. Stelt weinig voor in vergeleiding met voetbalhooligans die door 1000 ME-ers bewaakt dienen te worden.
Haha Wim ik lees je eerste regel en dan komt opeen Allochtonen,Wilders en overdrijven in me op.
Fugazi zei:Haha Wim ik lees je eerste regel en dan komt opeen Allochtonen,Wilders en overdrijven in me op.
over opblazen gesproken !!!!!!
toch vreemd dat opeens wilders er bij gehaalt word
als opvoeden word tegen gewerkt :-)))
ton zei:Fugazi zei:Haha Wim ik lees je eerste regel en dan komt opeen Allochtonen,Wilders en overdrijven in me op.
over opblazen gesproken !!!!!!
© 2012 Gemaakt door Mtricht.