Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

overal...zelfs in bed... crises...
erg .!
en mijn kat...die is niet van de poes...!
die denkt er ook al over na.!
maar de BELGEN die hebben de oplossing !
zie de foto maar eens !!
dus....? allemaal naar belgie....hahahaha
maar wel met de bus...of met de velo....niet met de snel tram...(.zie mijn discussie van 20 maart 2009.!)

Tags: crises...lol....sexy, poesjes

Weergaven: 1

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

hoi harrie,

ik vind je fotos erg grappig en je humor ook maar ze zijn echt te groot het is lastig nu dingen te tikken bij je onderwerpen omdat het scrollen lastig is en aangezien ik ook nog zo af en toe werk haha heb ik weinig zin om te wachten voordat ik eindelijk eens beneden op de pagina gescrold ben
Hartje stad- Belvedere zei:
hoi harrie,

ik vind je fotos erg grappig en je humor ook maar ze zijn echt te groot het is lastig nu dingen te tikken bij je onderwerpen omdat het scrollen lastig is en aangezien ik ook nog zo af en toe werk haha heb ik weinig zin om te wachten voordat ik eindelijk eens beneden op de pagina gescrold ben
ik moet eerlijk toegeven....dat ik echt niet weet hoe ik de foto,s kleiner er op zou moeten krijgen...!
misschien dat jij mij een tip kan geven..?
ehh als je tijd hebt uiteraard....want ik ben erg blij dat jij nog werkt...!! dat meen ik.! dus...ik ben benieuwd ..? gr. harrie

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden