Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Onzin, grapjes, raadseltjes, mopjes, "sjéle wawwel" en andere niet serieuze zaken!

Tja een speciale topic voor een ieder die ook eens iets wil zeggen maar niks inhoudelijk serieus weet, kortom een "kwekplaats" waar u lekker kunt kwekken. Ik zou zeggen kunt u nog kwekken kwek dan mee! Het podium is aan u...kwekt u maar!!!!!

Kijk, Okki- en Taptoe-niveau is voor deze topic voldoende!

Weergaven: 525

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

Ohja die site ken ik...heb ik een allergie voor.

Zou er eigenlijk niet aan moeten denken weer zulk gedoe met dat soort volk wat daar komt..hangt..woont haha.

Zoveel meer leuks op internet te doen waarmee je de dag met een goed gevoel afsluit.

Zou me er niet te druk om maken...is allemaal illusie achterklap gesteuk en matenaaierij en uiteindelijk heeft niemand er wat mee gewonnen.

Grtn Pe

Fugazi zei:

Ohja die site ken ik...heb ik een allergie voor.

Zou er eigenlijk niet aan moeten denken weer zulk gedoe met dat soort volk wat daar komt..hangt..woont haha.

Zoveel meer leuks op internet te doen waarmee je de dag met een goed gevoel afsluit.

Zou me er niet te druk om maken...is allemaal illusie achterklap gesteuk en matenaaierij en uiteindelijk heeft niemand er wat mee gewonnen.

Grtn Pe

Geheel mee eens Fug, maar de waarheid mag ook verteld worden.

Maar dat vind iemand niet leuk ,maar wel anderen een hak willen zetten.

Maar gaat het over hun eigen .........

Ton ik kan er niet mee zitten wat je doet.

Ik heb respect voor mensen die er niet meer zijn (helaas) en er hun mening niet over

kunnen vertellen(helaas) .

Verder ik kom voor mijn fouten uit en U kunt dat niet !

Ik wist dat niet van Sjef omdat ik hem zoveel mogelijk negeert heb heb ik er eigenlijk ook niet meer naar om gekeken.

Maar dat is dan nu ook zoals je zegt..hij kan niet terug reageren...de enige reden dat ik maar niet mijn mening verder erover geef.

Die zou iets anders klinken dan dat ik op het andere forum bijvoorbeeld lees.

Wim Roumans zei:

Ton ik kan er niet mee zitten wat je doet.

Ik heb respect voor mensen die er niet meer zijn (helaas) en er hun mening niet over

kunnen vertellen(helaas) .

Verder ik kom voor mijn fouten uit en U kunt dat niet !

BOEGBEELD

tekst op een ander Maastricht forum.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

© 2013   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden