Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Onzin, grapjes, raadseltjes, mopjes, "sjéle wawwel" en andere niet serieuze zaken!

Tja een speciale topic voor een ieder die ook eens iets wil zeggen maar niks inhoudelijk serieus weet, kortom een "kwekplaats" waar u lekker kunt kwekken. Ik zou zeggen kunt u nog kwekken kwek dan mee! Het podium is aan u...kwekt u maar!!!!!

Kijk, Okki- en Taptoe-niveau is voor deze topic voldoende!

Weergaven: 529

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

Ik zou wel eens een foto van die Jos willen zien........Die Jos die zit hier "tamelijk annoniem" op het forum te schrijven, heeft geen foto noch avatar hier staan. Evenwel plaats hij hier foto's van iemand anders...foto's die niet niks extra's toevoegen aan de tekst (maar dat hoeft in deze onzin topic ook niet) en die volgens mij ook niks met de tekst te maken hebben (en dat hoeft ook niet).

Een foto van Peter op de braderie, het was er leuk ik was er ook! Tja, ik zie in meneer Vluggen (op de foto) echt geen vis zeker niet zo'n opgerolde haring met een houtenstokje door

Die foto is genomen bij de opening van het buurtservice punt in Nazareth.
Maar de braderie laatst in Witte vrouwenveld was ik ook daar heb ik je nog zien lopen volgende keer spreek ik je aan maar je zal mij nu ookwel herkennen denk ik zo :)
Of misschien kom ik je tegen bij de uitnodiging van Global Impressions.
Wellicht moeten we eens ergens een bijeenkomst houden van forumdeelnemers!
John van Kooten zei:
Wellicht moeten we eens ergens een bijeenkomst houden van forumdeelnemers!

dat heb ik een keer gedaan omdat sommige mensen
graag eens persoonlijk
kennis konden maken met eury
helaas was eury wegens fam omstandigheden niet aanwezig.
en verder moet je verdoms goed weten wie je uitnoding.
want als je open en eerlijk meent dat je alles tegen sommige personen
kunt vertellen.
kan het naderhad ok tegen je gebruik worden.
helaas fug kon die avond ook niet. wel een goede vriend van hem was er.
die ook oprecht zoals fug zijn zegje deed.
plus nog een eerlijk persoon die helaas niet meer op het forum komt.
ton..
Ik heb nog ergens foto's van Jos, Hij is 2x zo dik daarop....maar ja ik ben ook dik....wat maakt het uit hoe dik iemand is, dat is zijn of haar probleem. Of niet.

Jos.....Leven en laten leven, dat is de kunst! Vraag me af wie jou daar op jouw forum lastig komt vallen....doe dat dan ook hier niet. Ieder heeft het recht om op zijn of haar manier te leven, dus geniet daarvan en respecteer elkaar! Ga je goed ouwe beer, maak fijn foto's en fractals en laat andere mensen hun ding doen! Doeiiiii!

Fugazi zei:
Die foto is genomen bij de opening van het buurtservice punt in Nazareth.
Maar de braderie laatst in Witte vrouwenveld was ik ook daar heb ik je nog zien lopen volgende keer spreek ik je aan maar je zal mij nu ookwel herkennen denk ik zo :)
Of misschien kom ik je tegen bij de uitnodiging van Global Impressions.
marjo le comte zei:
Jos.....Leven en laten leven, dat is de kunst! Vraag me af wie jou daar op jouw forum lastig komt vallen....doe dat dan ook hier niet. Ieder heeft het recht om op zijn of haar manier te leven, dus geniet daarvan en respecteer elkaar! Ga je goed ouwe beer, maak fijn foto's en fractals en laat andere mensen hun ding doen! Doeiiiii!

WIJZE WOORDEN, MARJO!!!!
Citaat Ton: "en verder moet je verdoms goed weten wie je uitnoding."

Ik heb toch ook niet gezegd dat je ongewapend moet komen!

Tja, en kom ook maar zonder hemd want naar het schijnt scheurt Eury die graag kapot!
Tsja............

John van Kooten zei:
marjo le comte zei:

WIJZE WOORDEN, MARJO!!!!
John van Kooten zei:
Citaat Ton: "en verder moet je verdoms goed weten wie je uitnoding."

Ik heb toch ook niet gezegd dat je ongewapend moet komen!

Tja, en kom ook maar zonder hemd want naar het schijnt scheurt Eury die graag kapot!

men kan zeggen over eury wat men wilt
een van de weinige met kl.... aan zijn lijf
plus ook nog een man van zijn woord.
hij is bij mij thuis geweest en AL mijn hemden zijn nog heel !!!!!!
Volgens mij wordt dit het gezelligste topic!

Eury zei:
Volgens mij wordt dit het gezelligste topic!

niet te voorbarig

ratten zijn nacht dieren.!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus even afwachten..
Goede bedoelingen maken het beste in mensen los!
"Goed voorbeeld doet goed volgen" heette dat vroeger...
Wie volgt er nog politici, politie of politiek...allemaal even suf.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

© 2013   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden