Maastricht EU-region: Think Global, Act Local
Tja een speciale topic voor een ieder die ook eens iets wil zeggen maar niks inhoudelijk serieus weet, kortom een "kwekplaats" waar u lekker kunt kwekken. Ik zou zeggen kunt u nog kwekken kwek dan mee! Het podium is aan u...kwekt u maar!!!!!

Kijk, Okki- en Taptoe-niveau is voor deze topic voldoende!
Tags:
Permalink Antwoord van John van Kooten op 10 Juli 2010 op 12.35 
Permalink Antwoord van Fugazi op 10 Juli 2010 op 12.45
Permalink Antwoord van John van Kooten op 10 Juli 2010 op 14.18
Permalink Antwoord van ton op 10 Juli 2010 op 14.31 Wellicht moeten we eens ergens een bijeenkomst houden van forumdeelnemers!
Permalink Antwoord van marjo le comte op 10 Juli 2010 op 15.19 Die foto is genomen bij de opening van het buurtservice punt in Nazareth.
Maar de braderie laatst in Witte vrouwenveld was ik ook daar heb ik je nog zien lopen volgende keer spreek ik je aan maar je zal mij nu ookwel herkennen denk ik zo :)
Of misschien kom ik je tegen bij de uitnodiging van Global Impressions.
Permalink Antwoord van John van Kooten op 10 Juli 2010 op 17.29 Jos.....Leven en laten leven, dat is de kunst! Vraag me af wie jou daar op jouw forum lastig komt vallen....doe dat dan ook hier niet. Ieder heeft het recht om op zijn of haar manier te leven, dus geniet daarvan en respecteer elkaar! Ga je goed ouwe beer, maak fijn foto's en fractals en laat andere mensen hun ding doen! Doeiiiii!
Permalink Antwoord van John van Kooten op 10 Juli 2010 op 17.40 
Permalink Antwoord van marjo le comte op 10 Juli 2010 op 18.16 marjo le comte zei:Jos.....Leven en laten leven, dat is de kunst! Vraag me af wie jou daar op jouw forum lastig komt vallen....doe dat dan ook hier niet. Ieder heeft het recht om op zijn of haar manier te leven, dus geniet daarvan en respecteer elkaar! Ga je goed ouwe beer, maak fijn foto's en fractals en laat andere mensen hun ding doen! Doeiiiii!
WIJZE WOORDEN, MARJO!!!!
Permalink Antwoord van ton op 10 Juli 2010 op 18.17 Citaat Ton: "en verder moet je verdoms goed weten wie je uitnoding."
Ik heb toch ook niet gezegd dat je ongewapend moet komen!Tja, en kom ook maar zonder hemd want naar het schijnt scheurt Eury die graag kapot!
Permalink Antwoord van ton op 10 Juli 2010 op 18.51 Volgens mij wordt dit het gezelligste topic!
© 2013 Gemaakt door Mtricht.