Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Onzin, grapjes, raadseltjes, mopjes, "sjéle wawwel" en andere niet serieuze zaken!

Tja een speciale topic voor een ieder die ook eens iets wil zeggen maar niks inhoudelijk serieus weet, kortom een "kwekplaats" waar u lekker kunt kwekken. Ik zou zeggen kunt u nog kwekken kwek dan mee! Het podium is aan u...kwekt u maar!!!!!

Kijk, Okki- en Taptoe-niveau is voor deze topic voldoende!

Weergaven: 552

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

Zal ik jullie een tipje van de sluier lichten,

Horloges van bekende (mode)merken als: Tommy Hilfinger, Lacoste, Camel kosten "inkoop" ook minder dan 50 euro! Die worden echter duur verkocht..........vandaar dat mijn idee is ontstaan.

Logo en handelsmerk: Eigendom van de Tommy Hilfiger Company

Maar nou weer snel on-topic met ONZIN!!!
John van Kooten zei:
Hartelijke dank............................ door jullie heldere kijk op de zaken krijg ik er ook een andere viisie er op.
Meestal zie ik dit soort dingen door een roze bril en dan ziet het er altijd mooier uit dan in de werkelijkheid is.
Ik maak me zelf enthousiast ergens over maar ik vergeet dan dat ik de enigste enthousiastteling ben. Mensen geven geen geld meer uit aan "echte" dingen....Ja, net wat je zegt, Dolce en Gabana "kitsch" met veel glazen glittersteentjes en een productie van honderdduizend dat is wat de massa wil..........echt exclusief dat wil men niet meer men wil liever wat veel gedragen en daardoor andere duidelijk herkend wordt. Het "merk" moet er groot opstaan en het liefst nog de .......(hoge) prijs!

.

Ik herken dat enthousiaste gevoel wel..een gat in de markt zien en dan kijk je inderdaad snel door een rose bril.
Misschien een tip...wel een slappe tip maar kwam er zomaar op.
Als je dingen over Maastricht schilderd en je zou dat op bierviltjes laten drukken en deze verkopen aan cafe's dan ligt meteen overal op elke tafel reklame voor jou kunst.
Dan heb je dus reklame en verdiend misschien er nog wat aan ook.
Klaar voor een volgende stap naar een ander voorwerp met een schildering op omdat je naam en je kunst bij meer mensen bekend is geworden.
Wat dacht je van textiel, zoals een Grand Foullard die je als deken kunt gebruiken os ook zelfs aan de muur kunt hangen! En tegenwoordig heb je tuinschermen waar je een afbeelding op kunt laten drukken. Je hoeft alleen maar te zeggen dat ze kunnen kiezen uit diverse afbeeldingen en daar een prijs bij maken!! Tegenwoordig kan je alles overal op laten drukken, maak eens een afspraak met een fotobedrijf of zelfs het Kruidvat, wie weet kan je wat met hen regelen.

In de Wolfstraat is er een winkel met artikelen alleen voor Maastricht....ga daar eens langs!

Fugazi zei:
John van Kooten zei:
Hartelijke dank............................ door jullie heldere kijk op de zaken krijg ik er ook een andere viisie er op.
Meestal zie ik dit soort dingen door een roze bril en dan ziet het er altijd mooier uit dan in de werkelijkheid is.
Ik maak me zelf enthousiast ergens over maar ik vergeet dan dat ik de enigste enthousiastteling ben. Mensen geven geen geld meer uit aan "echte" dingen....Ja, net wat je zegt, Dolce en Gabana "kitsch" met veel glazen glittersteentjes en een productie van honderdduizend dat is wat de massa wil..........echt exclusief dat wil men niet meer men wil liever wat veel gedragen en daardoor andere duidelijk herkend wordt. Het "merk" moet er groot opstaan en het liefst nog de .......(hoge) prijs!

.

Ik herken dat enthousiaste gevoel wel..een gat in de markt zien en dan kijk je inderdaad snel door een rose bril.
Misschien een tip...wel een slappe tip maar kwam er zomaar op.
Als je dingen over Maastricht schilderd en je zou dat op bierviltjes laten drukken en deze verkopen aan cafe's dan ligt meteen overal op elke tafel reklame voor jou kunst.
Dan heb je dus reklame en verdiend misschien er nog wat aan ook.
Klaar voor een volgende stap naar een ander voorwerp met een schildering op omdat je naam en je kunst bij meer mensen bekend is geworden.
Hartelijk dank voor jullie waardevolle opmerkingen en tips................voorlopig doe ik even niks! Ben eigenlijk op het moment met te veel dingen bezig en haal me telkens weer iets anders op mijn nek!

Nogmaals bedankt met een bloemetje van mij............................

Tja mensen ik kon het toch niet laten........................

Er zijn inmiddels enkel horloges met fragmenten uit mijn abstracte schilderen geproduceerd. Gisteren kwam een pakje uit Frankrijk met de eerste 2 proefhorloges ter goedkeuring.

De bedoeling is om deze exclusief te houden en er niet meer dan 25 te laten maken.

De vastgestelde verkoopprijs van zo originele Franse - - - - kwaliteitshorloge bedraagt 159 €
Ik wil ze echter tegen de kostprijs ( 65 € ) verkopen, maar dan mag ik geen merknamen noemen dit in verband met merkafspraken in de vakhandel. Er is een dames- en herenmodel verkrijgbaar zie foto.

De horloges zijn van uitstekende kwaliteit, 100% nikkelvrij. Door dat er in het horlogeatelier gebruik gemaakt wordt van hoogwaardige Zwitserse uurwerktechnologie krijgt u drie jaar originele fabrieksgarantie op de horloges. De horloges worden gemonteerd in een zeer gerenommeerd horlogeatelier in Frankrijk. De horloges zijn waterproof en de fraaie rode bandjes zijn van echt Italiaans kwaliteitsleer aan de binnenzijde gevoerd - anti transpiratie. In horlogetermen betekent 'waterproof' dat de horloges 'spatwater dicht' zijn. U mag ze dus niet onderdompelen en u kunt er niet mee zwemmen, duiken of douchen!

Als iemand belangstelling heeft hoor ik het wel!

Dit schilderij ligt ten grondslag aan de horloges. Dde fragmenten die gebruikt voor de wijzerplaten zijn afkomstig van dit schilderij.

Het originele schilderij dateert van een jaar of 5 geleden
Het is geschilderd op doek 60x80 cm in de mixed-media techniek
acryl-pva-olieverf en het geheel is afgewerkt met high-solid vernis.
leuk horloge John
maar helaas ik ben geen horloge drager
ik draag ook geen ring of kettinkje

maar staat op er wel een zichtbare "handtekening" op het horlogekunstenwerk van u verwerkt ?
op de afbeelding kan ik dat namelijk niet een twee zien namelijk.
Dank je.....Wim voor je compliment.

Nee, er staat geen signatuur (handtekening) op. Het ook maar is een gedeelte (midden) van het schilderij dat op de wijzerplaat is weergegeven. Verder staan er, om merk- en verkoop technische redenen, zoals ik al eerder heb uitgelegd geen merk of type vermeldingen op de horloge, Ja, ook hier wordt de consument door het machtige horlogekartel heel tactisch weer om de tuin geleidt men beschermt de "dure" handelsnaam. De gewone horloges met het bekende merk op liggen bij de juwelier voor 159 euro in de etalage. Ik verkoop ze tegen kostprijs...deze horloge worden met de hand in elkaar gezet in een heel kleine oplage.......wat denk je wat het standaard horloge met merk dan kost. Waar er vijfduizend in een keer van gemaakt worden.

Het machtige "horlogekartel" omvat naast de productie en distributie van horloges ook nog: juwelen en luxe merkkleding.
wim zei:
op verzoek plaats ik het volgende bericht helaas lukt het mij
hier niet het bericht in het rood teplaatsen denk dat op dit forum ook niet mogelijk is vandaar .

Ondergetekende, Wim Roumans, verklaart hierbij het volgende.

In het verleden heb ik de goede naam en toenaam van Jos onterecht bezoedeld, door zijn naam en die van zijn (groot)ouders te voorzien van een slechte naam middels het plaatsen van diverse berichten op dit forum.

Dat is niet terecht.

Mijn conclusies zijn gebaseerd op vooroordelen.

Historisch onderzoek heeft aan het licht gebracht dat de ouders c.q. grootouders van Jos in totaliteit GEEN strafbaar feit hebben gepleegd.

Ik betreur het ten zeerste dat ik de berichten daaromtrent op het forum van www.Maestricht.net geplaatst heb.

Tevens verzoek ik eenieder heel vriendelijk om de reacties op de door mij geplaatste berichten te verwijderen, daar mijn berichten gewoon onwaarheden en leugens zijn.

Gebeurt dit laatstgenoemde niet, dan heeft het mogelijkerwijs juridische consequenties voor mij; en dat wil ik namelijk niet en ik wil de juridische consequenties ook voorkomen.

Nogmaals, het spijt me zeer allemaal; in het bijzonder voor Jos en zijn familie.

In de toekomst zal ik meer voorzichtigheid in acht gaan nemen, voordat ik iets of iemand beschuldig van een eventueel gepleegd strafbaar feit.

Met vriendelijke groet,

Wim Roumans.

ZONDER WOORDEN DUIDELIJK..
als iets verkeerd kenbaar maak en word er opgewezen dan kom ik er voor uit
en schroom er dan niet voor dit kenbaar temaken .
maar u durft er gewoon niet eerlijk voor uit tekomen wat u uitspookt
zoals bv een brief naar iemands werkgever teschrijven met kwaden bedoelingen.
of mede forumlid van fraude tebetichten .
moet nu ook nog even erbij voegen waar men U liever zag gaan dan komen ?

ZONDER WOORDEN DUIDELIJK..

Wim Roumans zei:

op verzoek plaats ik het volgende bericht helaas lukt het mij
hier niet het bericht in het rood teplaatsen denk dat op dit forum ook niet mogelijk is vandaar .

Ondergetekende, Wim Roumans, verklaart hierbij het volgende.

In het verleden heb ik de goede naam en toenaam van Jos onterecht bezoedeld, door zijn naam en die van zijn (groot)ouders te voorzien van een slechte naam middels het plaatsen van diverse berichten op dit forum.

Dat is niet terecht.

Mijn conclusies zijn gebaseerd op vooroordelen.

Historisch onderzoek heeft aan het licht gebracht dat de ouders c.q. grootouders van Jos in totaliteit GEEN strafbaar feit hebben gepleegd.

Ik betreur het ten zeerste dat ik de berichten daaromtrent op het forum van www.Maestricht.net geplaatst heb.

Tevens verzoek ik eenieder heel vriendelijk om de reacties op de door mij geplaatste berichten te verwijderen, daar mijn berichten gewoon onwaarheden en leugens zijn.

Gebeurt dit laatstgenoemde niet, dan heeft het mogelijkerwijs juridische consequenties voor mij; en dat wil ik namelijk niet en ik wil de juridische consequenties ook voorkomen.

Nogmaals, het spijt me zeer allemaal; in het bijzonder voor Jos en zijn familie.

In de toekomst zal ik meer voorzichtigheid in acht gaan nemen, voordat ik iets of iemand beschuldig van een eventueel gepleegd strafbaar feit.

Met vriendelijke groet,

Wim Roumans.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 

je gaat weer de zelfde kant op zonder enig bewiijs wim.

als je iets plaats laat het de mensen zien jou sugereer spelletjes gaan te ver.

Toevallig dacht ik gisteren nog waar is die grappige tijd heen op het forum.

Nu lees ik deze weer...kom er nog steeds niet met mn hoofd bij dat Wim dit geplaatst heeft.

Tuurlijk goed om ervoor uit te komen als je denkt iets fout te hebben gedaan...maar op deze manier...

Dat juridische geneuzel dat komt echt niet hoor Wim..

Even nostalgie haha.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

© 2013   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden