Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

ha...ehh das wel de bedoeling...een soort snel tram.... nou ja....wat het ook zal worden...
het ding heeft vleugeltjes nodig denk ik zo.!
ik dacht ...ik ga es kijken wat de Belgen..aan spoor hebben liggen...en hoe het daar op schiet...
ehhhhhhhhhhh....niks spoor...bomen groeien er nog tussen de rails.....en van de bruggen wordt er tuin afval..en anderzinds naar beneden gedonderd...fietsen ...banden...ijskasten ...etc...
nou ...ik denk dat we dus een station moeten laten bouwen kort bij de grens....want...?
die Belgen...die maken nog geen aanstalten...nee verre van dat.! tja....krijgt Maastricht toch nog een station er bij....kunnen daar de Belgen en andere bezoekers instappen ...RICHTING ...MAASTRICHT centraal station....poep sjiek .!! och...en zie de foto...met de velo....ze kunnen ook nog met de velo naar ons toekomen....! toch..?

Tags: trein..station.maastricht

Weergaven: 11

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

och ja ..over poep sjiek ...er ligt zelfs een komplete wc op de rails dus als er iemand dringend moet.!! sla je slag ...hahahaha...ik wist wel dat de Belgen propere mensen waren en zijn...!
tja....bij ons dumpt men gewoon op de milieu perrons...is dus ook een soort station hé.! tja...perron ...station...
komt wel goed denk ik.?

Erwin zei:
Het beginspoor leek me toch al zichtbaar in het stationsgebied van Hasselt.

hey Erwin..ja het kan wel zijn..ik ben niet in Hasselt geweest....nou...dat men daar al een start heeft gemaakt..zou tenminste al wat zijn...ik hoop dat (als men de rails blijft volgen hihihihi) men dan ook netjes de aansluiting maakt richting ...Maastricht. (zal ook wel lukken..hahaha) ze hoeven de oude rails maar te volgen.!
Misschien zeg ik nu iets heel doms :) maar neem toch aan dat ze een nieuw spoor gaan leggen?
Lijkt erg smal die rails op de foto.

haha nee..dom is het niet...maar er komt een nieuw spoor...(hoop ik ..hihihi) er komt echt wel nieuw spoor...mini spoor...? marklinspoor...zou eens wat anders zijn....toch?
of een rail voor op...en een voor retour...? zal wel schelen op de prijs ..?
je weet het nooit met die belgen..ik heb daar gewerkt..en ik zeg je...ze kunnen er wat van....!
weet je dat ze daar:.van een bos er twee maken?
en de crisis..? volg de afslag maar: zie foto.! ook in belgie mogelijk..weg crisis!!
wist je niet..? mmm ze leggen er gewoon een weg door... links een bos...en je raad het ...rechts ook.!
slimme mensen...ze hebben er ook bunkers op palen.! jaaaaaaaaaaa op palen...! sta je van te kijken hé....!!
nou...zie de foto.! genomen bij riemst /vroenhoven .
misschien een goede tip
de foto's in een kleiner formaat plaatsen .
ik heb namelijke geen breedbeeldformaat beeldscherm :-))

wim roumans zei:
misschien een goede tip
de foto's in een kleiner formaat plaatsen .
ik heb namelijke geen breedbeeldformaat beeldscherm :-))
hey Wim ...
ik heb ook geen breed beeld....
maar ik heb het anders opgelost....
mijn buren zijn op mij aan gesloten...
dus ik zie bij hun de andere helft van de foto....hahaha flauw grapje....hahaha
wat ook kan helpen is ; zet de buren hun pc scherm in jouw kamer...naast het jouwe...dan zou het ook kunnen lukken hahahaha...sorry ...ik ben me er eentje....
hahahahahaaa
ik vind het een goeie hahahaaaa
heerlijk op zijn tijd die humor hier .
ernaast heb je niks aan
op elkaar zul je bedoelen.
(de schermen natuurlijk)
ton zei:
ernaast heb je niks aan
op elkaar zul je bedoelen.
(de schermen natuurlijk)
ha nu snap ik waar die palen vandaan komen onder
mijn pc als ik de bunker in beeld krijg *grinssss*
idd de fotos zijn erg leuk maar idd te groot want mik kan bijna niet scrollen meer op deze site en dus lastiger wat bij typen. Maar ik ben zeer benieuwd moet zeggen hier schiet het spoort en zelfs de afwerking in een stenen muurtje goed op ik HOOP dan maar dat erwin gelijk heeft en het in Hasselt ook opschiet en dat spoor op de fotos de vlgd stap is anders lopen wij weer voorop met onze grote mond en is het over een jaar weer volgroeijd met planten dat zou zonde van het geld zijn
Hartje stad- Belvedere zei:
idd de fotos zijn erg leuk maar idd te groot want mik kan bijna niet scrollen meer op deze site en dus lastiger wat bij typen. Maar ik ben zeer benieuwd moet zeggen hier schiet het spoort en zelfs de afwerking in een stenen muurtje goed op ik HOOP dan maar dat erwin gelijk heeft en het in Hasselt ook opschiet en dat spoor op de fotos de vlgd stap is anders lopen wij weer voorop met onze grote mond en is het over een jaar weer volgroeijd met planten dat zou zonde van het geld zijn

ik merk dat mijn foto,s te groot zijn...(zegt men)
en nu vraag ik...hoe kan ik ze er kleiner op deze site krijgen....?
dan hebben jullie er niet zo last van.! tja..ik wil echt niemand last bezorgen..zelfs niet met mijn foto,s.
ik moet wel zeggen ...: het kan ook zijn...:dat de foto,s zo groot zijn....omdat ik een kanjer ....een giga groot toestel heb....mmm ? zal dat de reden zijn..? tja...nu snap ik waarom de mensen me zo vreemd aan kijken als ik met mijn toesteleke aan kom...!!
steekwagen in de aanhanger...3 koffers...statieven...lampen... kabels...miljoenen piksels in een kistje....! tja... en dan dat opbouwen .! mmm kan ook door apparaatje komen hahahaha...nou...in ieder geval....
als er iemand is die me kan wijsmaken hoe ik ze kleiner er op krijg.! kan ik vele op deze maestricht forum/site blij maken.!!
alvast..de groetjes....o jeeee...ehhh laat ik deze keer maar es de KLEINE doen...groot ...nee nu es niet...krijg ik daar klachten over! hihihihi
Nou ik heb er dan geen last van ookal heb ik vrij klein scherm.
Maar je zou de fotos bijvoorbeeld eerst kunnen verkleinen met Irfanview die is gratis te downloaden en daarna plaatsen.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden