Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Welcome to Mtricht.com! Introduce yourself to everyone on the network here...

Stel jezelf voor aan de andere leden en leer elkaar beter kennen...

Tags: introductie, introduction, leden, members, mensen

Weergaven: 21

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

s a f m wijers zei:
mijn echte naam is belinda initialen meisjesnaam is bvk staat waarschijnelijk 1000den keren in alle grotten in omg.
meeste oudere lopers kennen mij wel ,of zeker mijn naam, vroeger was ik , ahum, ietwat berucht
omdat die lieve polities mij lekker nooit te pakken kregen.
berrevens , destijds de grot-agent kon mijn bloed wel drinken.
trouwens nooit iets vernield, alleen illegaal lopen , vooral noord en de bouwvallen , de gamert enz. waren de plaatsen waar ik graag kwam.
legaal lopen is toch niet hetzelfde , je kunt niet gaan en staan waar je wilt zoals bv padvindersgat ed. je mag niet zelf bepalen wanneer , tis alleen vrijdagsavonds.
waarom niet alle geregistreerde lopers een sleutel geven.?
maar dat schijnt moeilijk te zijn.....
in ieder geval veel grotten plezier tis unne sjieke hobby.
met de petromax in de hand .....................................

Fugazi zei:
U mag je gewoon jij noemen :-)
Ik loop nu sinds ongeveer een jaartje in de zonneberg.
Denk niet dat u mij dus kent.
Is wel leuk dat steeds meer mensen hier tegen kom die de passie grotwandellen hebben.

Mijn echte naam is Peter maar hier onder de naam Fugazi.

Groeten.

Dan ga ik aanstaande vrijdag eens kijken of ik BvK kan vinden ergens haha.
Is wel zo dat illegaal lopen leuker is maar vrijdag avond met de vergunning houders blijft ook wel gezellig...ondanks dat er nu veel boa controlle is en deze vanalles doen om maar mensen te betrappen.
Dus nieuwe hobbie...boa ontlopen :)

Groeten,

Peter
oooh ?

boa controle wattisdat?
lopen de mennekes v t bestuur te zaniken ?

fff denken waar sta ik zeker............
achter 1e kapel lopen ri van houten is paar jaar geleden stuk muur weggeschoven , daar , toen dat net was gebeurd heb ik er mijn naam gezet samen met b smeets en volgens mij staat ook j horbach erbij.
zeker staat ie ook in het museum hahaha.
padvindersgat op de muur.
bij 2e kapel kijken ri tunneltje 1e links, loopt dood, bovenop klimmen , daar staat ie ook vervolgens ri dat tunneltje dan daar ergens links voorbij graf van jack van jole ergens wat stomme tekeningetjes van tweety.
recent tussen napoleonskamer en muurtjes ergens den eengel vaan mestreech.
en tunneltje achter bekkerij vlak bij instorting gekerft op knie hoogte.

dusse ........zoek.........lol.

kzag dat je jolanda uit nazareth ook kent ?
is vriendin van mij.

groetjes oet hier va billieke.

Fugazi zei:
s a f m wijers zei:
mijn echte naam is belinda initialen meisjesnaam is bvk staat waarschijnelijk 1000den keren in alle grotten in omg.
meeste oudere lopers kennen mij wel ,of zeker mijn naam, vroeger was ik , ahum, ietwat berucht
omdat die lieve polities mij lekker nooit te pakken kregen.
berrevens , destijds de grot-agent kon mijn bloed wel drinken.
trouwens nooit iets vernield, alleen illegaal lopen , vooral noord en de bouwvallen , de gamert enz. waren de plaatsen waar ik graag kwam.
legaal lopen is toch niet hetzelfde , je kunt niet gaan en staan waar je wilt zoals bv padvindersgat ed. je mag niet zelf bepalen wanneer , tis alleen vrijdagsavonds.
waarom niet alle geregistreerde lopers een sleutel geven.?
maar dat schijnt moeilijk te zijn.....
in ieder geval veel grotten plezier tis unne sjieke hobby.
met de petromax in de hand .....................................

Fugazi zei:
U mag je gewoon jij noemen :-)
Ik loop nu sinds ongeveer een jaartje in de zonneberg.
Denk niet dat u mij dus kent.
Is wel leuk dat steeds meer mensen hier tegen kom die de passie grotwandellen hebben.

Mijn echte naam is Peter maar hier onder de naam Fugazi.

Groeten.

Dan ga ik aanstaande vrijdag eens kijken of ik BvK kan vinden ergens haha.
Is wel zo dat illegaal lopen leuker is maar vrijdag avond met de vergunning houders blijft ook wel gezellig...ondanks dat er nu veel boa controlle is en deze vanalles doen om maar mensen te betrappen.
Dus nieuwe hobbie...boa ontlopen :)

Groeten,

Peter
Boa´s zijn een soort van tja natuurmonumenten wachters ?? ofzoiets.
Die letten op dat alles schoon blijft,niks op de muren word geschreven (dus je was optijd) en verder irriteren ze de mensen een beetje.
Kort terug nog iemand een boete gekregen voor " wegwerpen wierrook stokje " wat hij uit de muur pakte en liet vallen.(De persoon ken je denk ik ook wel is een bekende grotloper A.H.)Serieus gebeurd heb de boete gezien anders zou ik me nog eens afvragen van is dat wel zo.
Wel terecht dat er gecontroleerd word maar overdrijven kan ook.

Jolanda? ken een aantal Jolanda´s in Nazareth :-)

Groeten,

Peter
och och zijn de natuurmonumenten boys nu kleine godjes.....
daarom ga ik liever naar caestert......
op muren in grotten moeten namen staan dit gaat al 100den jaren zo , men loopt toch te zwijmelen over handtekeningen en markeringen uit t verleden ? zeker vergeten de kwastjes dat dit destijds ook gewone grotlopers waren die soms vieze versjes in t frans op de muur schreven , als nu niemand zijn naam meer mag zetten zal men in de toekomst zich afvragen waarom er van deze tijd niks staat.
handtekeningen , dichtsels , tekeningen geven vaak een leuk tijdsbeeld dat maken deze bemoeienissen nu kapot.
er zijn nog genoeg vrije plekken op de muren waar niets staat .....
erg kinderachtig van die mannen , t moet leuk blijven , dit is gewoon flauw en jaagt de liefhebbers de berg uit.
ze hebben alle sleutels en ZIJ gaan wanneer ze willen ,hebben feestjes enz. niemand die t weet...IK heb dit zelf gezien.......
tja , ik hoor dus bij het voetvolk zij bij de generaals......
ALS ik in de berreg kom soms tesamen met jack j. aka berregeis dan zetten we echt wel datum achter onze namen ,basta.......dan maar een bekeuring .

jolanda jacob heet ze.......dochter rowena .

gr.va billieke

Fugazi zei:
Boa´s zijn een soort van tja natuurmonumenten wachters ?? ofzoiets.
Die letten op dat alles schoon blijft,niks op de muren word geschreven (dus je was optijd) en verder irriteren ze de mensen een beetje.
Kort terug nog iemand een boete gekregen voor " wegwerpen wierrook stokje " wat hij uit de muur pakte en liet vallen.(De persoon ken je denk ik ook wel is een bekende grotloper A.H.)Serieus gebeurd heb de boete gezien anders zou ik me nog eens afvragen van is dat wel zo.
Wel terecht dat er gecontroleerd word maar overdrijven kan ook.

Jolanda? ken een aantal Jolanda´s in Nazareth :-)

Groeten,

Peter
Ik begrijp je hele punt qua namen schrijven en datums.
Wat nu geschreven word is de geschiedenis voor later.
Maar vind ook wel weer dat er wel met enig respect geschreven moet worden.
Een graffiti met spuitbus vind ik gewoon iets dat niet combineert.
En ja die Boa´s zijn macht beluste ventjes die zichzelf alles toe willen eigenen.

Ja Jolanda ken ik ..zeker op mijn hyves gekeken? haha
Mag me gerust toevoegen op hyves :)

Groeten,

Fug
gelijk heb je , ik ben ook niet voor graffiti , alhoewel 1 mooi stukje ergens .......
maar die spuitbussen zijn te.
ik dacht meer aan houtskool en of die mooie in z berg van hercules met die blauwe wolken , in de buurt van van nelle.......die is vrij nieuw , mooi en lekker illegaal......

gr va billieke,
k voeg je toe op hyves.....

Fugazi zei:
Ik begrijp je hele punt qua namen schrijven en datums.
Wat nu geschreven word is de geschiedenis voor later.
Maar vind ook wel weer dat er wel met enig respect geschreven moet worden.
Een graffiti met spuitbus vind ik gewoon iets dat niet combineert.
En ja die Boa´s zijn macht beluste ventjes die zichzelf alles toe willen eigenen.

Ja Jolanda ken ik ..zeker op mijn hyves gekeken? haha
Mag me gerust toevoegen op hyves :)

Groeten,

Fug

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden