Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Tags: introductie, introduction, leden, members, mensen
Permalink Antwoord van Fugazi op 13 April 2010 op 15.14 mijn echte naam is belinda initialen meisjesnaam is bvk staat waarschijnelijk 1000den keren in alle grotten in omg.
meeste oudere lopers kennen mij wel ,of zeker mijn naam, vroeger was ik , ahum, ietwat berucht
omdat die lieve polities mij lekker nooit te pakken kregen.
berrevens , destijds de grot-agent kon mijn bloed wel drinken.
trouwens nooit iets vernield, alleen illegaal lopen , vooral noord en de bouwvallen , de gamert enz. waren de plaatsen waar ik graag kwam.
legaal lopen is toch niet hetzelfde , je kunt niet gaan en staan waar je wilt zoals bv padvindersgat ed. je mag niet zelf bepalen wanneer , tis alleen vrijdagsavonds.
waarom niet alle geregistreerde lopers een sleutel geven.?
maar dat schijnt moeilijk te zijn.....
in ieder geval veel grotten plezier tis unne sjieke hobby.
met de petromax in de hand .....................................
Fugazi zei:U mag je gewoon jij noemen :-)
Ik loop nu sinds ongeveer een jaartje in de zonneberg.
Denk niet dat u mij dus kent.
Is wel leuk dat steeds meer mensen hier tegen kom die de passie grotwandellen hebben.
Mijn echte naam is Peter maar hier onder de naam Fugazi.
Groeten.
Permalink Antwoord van s a f m wijers op 13 April 2010 op 17.32 s a f m wijers zei:mijn echte naam is belinda initialen meisjesnaam is bvk staat waarschijnelijk 1000den keren in alle grotten in omg.
meeste oudere lopers kennen mij wel ,of zeker mijn naam, vroeger was ik , ahum, ietwat berucht
omdat die lieve polities mij lekker nooit te pakken kregen.
berrevens , destijds de grot-agent kon mijn bloed wel drinken.
trouwens nooit iets vernield, alleen illegaal lopen , vooral noord en de bouwvallen , de gamert enz. waren de plaatsen waar ik graag kwam.
legaal lopen is toch niet hetzelfde , je kunt niet gaan en staan waar je wilt zoals bv padvindersgat ed. je mag niet zelf bepalen wanneer , tis alleen vrijdagsavonds.
waarom niet alle geregistreerde lopers een sleutel geven.?
maar dat schijnt moeilijk te zijn.....
in ieder geval veel grotten plezier tis unne sjieke hobby.
met de petromax in de hand .....................................
Fugazi zei:U mag je gewoon jij noemen :-)
Ik loop nu sinds ongeveer een jaartje in de zonneberg.
Denk niet dat u mij dus kent.
Is wel leuk dat steeds meer mensen hier tegen kom die de passie grotwandellen hebben.
Mijn echte naam is Peter maar hier onder de naam Fugazi.
Groeten.
Dan ga ik aanstaande vrijdag eens kijken of ik BvK kan vinden ergens haha.
Is wel zo dat illegaal lopen leuker is maar vrijdag avond met de vergunning houders blijft ook wel gezellig...ondanks dat er nu veel boa controlle is en deze vanalles doen om maar mensen te betrappen.
Dus nieuwe hobbie...boa ontlopen :)
Groeten,
Peter
Permalink Antwoord van Fugazi op 13 April 2010 op 17.39
Permalink Antwoord van s a f m wijers op 13 April 2010 op 19.42 Boa´s zijn een soort van tja natuurmonumenten wachters ?? ofzoiets.
Die letten op dat alles schoon blijft,niks op de muren word geschreven (dus je was optijd) en verder irriteren ze de mensen een beetje.
Kort terug nog iemand een boete gekregen voor " wegwerpen wierrook stokje " wat hij uit de muur pakte en liet vallen.(De persoon ken je denk ik ook wel is een bekende grotloper A.H.)Serieus gebeurd heb de boete gezien anders zou ik me nog eens afvragen van is dat wel zo.
Wel terecht dat er gecontroleerd word maar overdrijven kan ook.
Jolanda? ken een aantal Jolanda´s in Nazareth :-)
Groeten,
Peter
Permalink Antwoord van Fugazi op 13 April 2010 op 22.20
Permalink Antwoord van s a f m wijers op 13 April 2010 op 22.35 Ik begrijp je hele punt qua namen schrijven en datums.
Wat nu geschreven word is de geschiedenis voor later.
Maar vind ook wel weer dat er wel met enig respect geschreven moet worden.
Een graffiti met spuitbus vind ik gewoon iets dat niet combineert.
En ja die Boa´s zijn macht beluste ventjes die zichzelf alles toe willen eigenen.
Ja Jolanda ken ik ..zeker op mijn hyves gekeken? haha
Mag me gerust toevoegen op hyves :)
Groeten,
Fug
© 2012 Gemaakt door Mtricht.