Maastricht EU-region: Think Global, Act Local
Tags: Maastricht, Magisch, kerst, kerstmis, winterland
Permalink Antwoord van John van Kooten op 4 Januari 2011 op 13.49 Beste meneer Wim,
Ik ben Maastrichtenaar en dus kom ik ook regelmatig in Wijck en Maastricht..............Maar ik ben ook wel eens naar z'n geroemde Duitse kerstmarkt geweest!
Schijnbaar heeft u mijn betoog niet gegrepen! Het gaat er helemaal niet over hoe ik het vind. Over smaak valt niet te twisten dat staat als een paal boven water. Voor mij persoonlijk hoeft het hele gebeuren niet! Maar ik gun het anderen van harte, ik gun hun een goed winterevenement. Ik gun de middenstand, horeca en het groot-winkelbedrijf in Maastricht dat ze er een stuiver (en liefst meer) aan verdienen.................... kortom ik gun Maastricht een evenement Maastricht waardig.
Vanuit mijn oude professie bezien (als reclame en marketingdeskundige) is het allemaal behoorlijk klungelig, niet de kraampjes en de ijsbaan en dat soort dingen maar het randgebeuren. Reclame-, promotie en marketingtechnisch is het diepbedroevend bedroevend. Met gaat aan hele elementaire dingen voorbij. Er worden verwachtingen gewekt waar niet aan voldaan wordt. Nee, deze aanpak moet anders. Organisatorisch laat me verder ook wat steekje vallen maar dit zal in de toekomst wel steeds beter gaan en zie dit ook als wat "kinderzieken". Het “sneeuwvrij houden” is een van deze dingen. Maar eigenlijk had men dit nu al moeten ZIEN en OPLOSSEN!
Wim Roumans zei:
een paar vraagjes meneer John ,
bent u de afgelopen maand aleens in de avonduren op de bosstraat geweest ?bent u afgelopen maand in de avonduren aleens tevoet vanaf het station richting maastricht gewandeld ?bent u afgelopen maand aleens in de avond uren op de maasboulevaart geweest ?
heeft u afgelopen maand het vrijthof , de markt en het olvplein bezocht ?
gelukkig valt er over smaak niet te twisten .
voor het eerste jaar vond ik het nog meevallen had het minder verwacht .
ook waren de terrasjes ondanks het weer gezellig druk de afgelopen maand .
Magisch Gezever ????
http://www.maastrichtaktueel.nl/magisch-gezever/
Permalink Antwoord van ton op 4 Januari 2011 op 16.58 er is maar eentje die wat verdient heeft de gemeente
de rest heeft nog geen zout op zijn brood
(met meerdere standhouders gesproken voor hun hoeft het niet meer )
Permalink Antwoord van marjo le comte op 4 Januari 2011 op 18.39 http://www.mtricht.com/photo/albums/sneeuwflat-1
Dit is onze situatie al ruim 2 weken, en dit is een van de 2 paden naar de straat, allebei superglad! Dit was gisteren!
Permalink Antwoord van wopke op 5 Januari 2011 op 7.43 wat is magisch???? het was gewoon heel mager maastricht. je moest hele afstanden lopen om alles te zien en dan was alles nog maar klein op gezet ....
het is als ik wil wel... maar ik kan/wil er niet te veel geld voor uit geven
maar wel geld verdienen ,
ben eens benieuwd of dat geluikt is
Permalink Antwoord van John van Kooten op 5 Januari 2011 op 13.45
Permalink Antwoord van John van Kooten op 5 Januari 2011 op 13.46 © 2013 Gemaakt door Mtricht.