Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Tags:
Permalink Antwoord van marjo le comte op 17 Februari 2010 op 14.33 Ik zal dit ff uitprinten Kenneth, veel mensen hebben hier geen pc, maar hier wonen veel oluderen in dit blok, dus wie weet.
Permalink Antwoord van marjo le comte op 17 Februari 2010 op 15.10 Marjo,
op zo'n bericht had ik gehoopt.
Indien gewenst wil ik Lizzy ook wel even op proef op visite laten komen (mogelijk een nachtje of zo blijven slapen om even te wennen en testen)
Dank je wel voor je moeite.
Kenneth
marjo le comte zei:Ik zal dit ff uitprinten Kenneth, veel mensen hebben hier geen pc, maar hier wonen veel oluderen in dit blok, dus wie weet.
Permalink Antwoord van marjo le comte op 17 Februari 2010 op 16.46 Ik vind het geweldig van je Marjo.
Momenteel zitten we in een diep dal als het gaat over onze beide honden.
We hebben ze allebij heel erg lief, maar we moeten ze splitsen.
Dan moet je keuzes maken.
De ene hond is van mijn vrouw, Lizzy is van mij. Keuze was zwaar, maar Lizzy is het best plaatsbaar als maatje voor eenzame mensen.
Ik hoop dat zich de komende tijd iemand meld, dan gaan we kijken of het goed komt.
hallo kenneth hier een berichtje ik werk in een buurtsuper hebben plek waar ik dit bericht kan ophangen ik wens je verder succes ermee groetje may
Permalink Antwoord van koning op 22 Februari 2010 op 19.42
Permalink Antwoord van ton op 22 Februari 2010 op 22.59 hallo kenneth
laat haar in de buurtkrantjes van de wijken plaatsen die worden veel gelezen en vertel inderdaad eerlijk je verhaal
er zijn dan genoeg mensen die haar zouden willen hebben
ik heb 2 kinderen en pas mijn hond afgegeven maar ik kan niet meer tegen het verlies mijn maatje temoeten afgeven
dat doet erg veel pijn anders had ik haar wel gepakt maar hier heb je nu niks aan ik zal het artikel laten plaatsen in het buurtnuits van limmel als je het goed vind
© 2012 Gemaakt door Mtricht.