Maastricht EU-region: Think Global, Act Local
Tags:
Permalink Antwoord van Marmaas op 23 Juni 2010 op 15.58 Marmaas in de bocht:
"Typische Eury mening weer..."
Lieve Marmaas,
Ik hoef vanuit mijn voordeur de straat maar over te steken om in het hoofdgebouw van "Maastricht University" te komen, maar helaas heb ik daar een lokaalverbod door het optreden en toedoen van twee volledig corrupte professoren die mij het spreken belemmerden tijdens een college van Jan Pronk.
Vervolgens ben ik als reactie daarop maar zelf een universiteitje begonnen: Vrije Universiteit Limburg, waar ik dagelijks kom en vele interessante mensen ontmoet. Proost!
www.x.VU/Limburg
.
Permalink Antwoord van ton op 23 Juni 2010 op 16.20 Ton, het komt erop neer dat Europa de Amerikaanse droom (vuile energie) betaalt:
Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity."
Natuurlijk Ton, (vrij vertaald:)
"Kijk waar we mee bezig zijn. Alles werkt ondersteboven. Doktoren vernietigen onze gezondheid, advocaten verzuimen het recht, universiteiten verbergen kennis, regeringen verpletteren de vrijheid, de massa-media doen aan informatieterreur en religie vernietigt creativiteit en denkkracht."
Permalink Antwoord van ton op 11 September 2010 op 12.12 
Permalink Antwoord van John van Kooten op 13 September 2010 op 20.48
Permalink Antwoord van ton op 13 September 2010 op 21.45 Tja.. "Studenten".................Maar wie zijn dat eigenlijk?
Ik vrees dat dat weer niet voor alle studenten is.............het zal wel en privilege worden voor de RUL.
De definitie van studenten:
Een student (van Latijnse studens= "strevend (naar), zich interesserend (voor), moeite doende (voor)") is iemand die een studie volgt in het hoger onderwijs, dat wil zeggen aan een universiteit, het HBO (Nederland), een hogeschool (België) of een college (Verenigde Staten ).
Dus niet alleen de studenten van onze universiteit maar ook alle studenten die in Maasticht een HBO opleiding volgen. Als deze "studenten allemaal parkeerfaciliteiten krijgen dan kunnen de bewoners van Maastricht ergens tussen Itteren en Borgharen hun auto gaan parkeren!
Tja en de "studenten" aan de universiteit van Eury.......piesen die weer naast het potje?
Permalink Antwoord van John van Kooten op 14 September 2010 op 11.29
Permalink Antwoord van ton op 14 September 2010 op 11.45 Het zou pure discriminatie zijn als het alleen zou gelden voor "buitenlandse studenten" of voor een "bepaalde groep" studenten. Als het voor ALLE studenten geld dan kunnen we niet over discriminatie spreken. Het is dan een faciliteit voor een bepaalde "doelgroep" zoals er ook doelgroepen zijn als: de jeugd, de ouderen, de gehandicapten enz.
Permalink Antwoord van John van Kooten op 14 September 2010 op 12.01 
Permalink Antwoord van ton op 14 September 2010 op 12.10 Nee, Ton.................We verschillen niet van mening!
Het hele "plan" is gewoon onzin. Buiten de forensen die in Maasticht werken (en zodoende deel uit maken van de Maastichtse economie) zijn er van oudsher de kooptoeristen. Deze waren er al lang voor dat er sprake was van een universiteit in Maastricht.
Vraag het aan alle Maastrichtse middenstanders en aan de grootwinkel-bedrijven ze zullen allen beamen dat de kooptoeristen de kurk zijn waar de Maastrichtse (stedelijke)economie op drijft.
Permalink Antwoord van ton op 16 September 2010 op 19.49 

© 2012 Gemaakt door Mtricht.