Maastricht EU-region: Think Global, Act Local
Tags: culturele, hoofdstad, maastricht
Permalink Antwoord van John van Kooten op 10 Juli 2010 op 17.06
Permalink Antwoord van John van Kooten op 10 Juli 2010 op 17.24 

Permalink Antwoord van John van Kooten op 14 Juli 2010 op 12.05 
Permalink Antwoord van John van Kooten op 14 Juli 2010 op 17.44 

Permalink Antwoord van John van Kooten op 15 Juli 2010 op 20.41
Permalink Antwoord van ton op 15 Juli 2010 op 21.31 Arme Maastrichtse belastingbetalende burgers....zul je bedoelen (als het allemaal door gaat met de huidige minkukels aan het roer)
Permalink Antwoord van John van Kooten op 20 Juli 2010 op 11.24 

Permalink Antwoord van John van Kooten op 20 Juli 2010 op 11.40 

Permalink Antwoord van John van Kooten op 11 Maart 2012 op 18.13 Tja Pecs is de kater van de CH nog niet te boven.......Maar hoe zal dat in Maastricht gaan, Het 20 miljoen kostende bidboek is klaar......wordt Maastricht CH en kan Maastricht dit waar maken?
Vandaag bezocht ik weer zo'n voolichtingsmorgen van het organisatiebureau VIA2018 waar verschilende sprekers het woord voerden over "spreken in alle talen" een van de vier peilers die het CH gebeuren moeten gaan dragen, Het geheel werd zoals gebruikelijk aan elkaar gepraat door Guido Wevers die ook nog en niet onverdienstelijk een stukje mijnwerkershistorie voordroeg uit een boekje. Zijn taal gebruik was gelukkig veel minder wollig dan ik dat tijdens de VIA2018-presentatie heb mogen ervaren. Wellicht ligt dit ook aan het feit dat hij nu met concrete dingen bezig was of wellicht aan het feit dat er geen ruimte was voor dialoog. Het bidbook werd aan het einde uitgereikt aan de bezoekers. Natuurlijk heb ik het 20 miljoen kostende krantje met "gepaste eerbied" in ontvangst genomen. In het bidbook hebben ze er bijna alles bij gesleept, bij sommige dingen kun je wel vraagtekens plaatsen, maar over het algemeen ziet het er goed uit.
"wordt Maastricht CH en kan Maastricht dit waar maken?"
Deze vragen kunnen pas beantwoord worden als zover is
denk ik .
© 2013 Gemaakt door Mtricht.