Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Graag wil ik met u de discussie aangaan over het functioneren en optreden (of niet optreden) van onze burgervader Gerd Leers. Een markant personage, bejubelt en verguist, met veel vrienden en........vijanden!

Weergaven: 2905

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

John van Kooten zei:
Tja "euze Onno" laat weer van zich horen!

Was het vorig jaar dat hij met veel "bombarie" ten strijde trok tegen het gebruik van glas tijdens de carnaval. waarop hij vervolgens bakzeil moest halen. Dit jaar verrast hij weer met een "aanval" op de Maastrichtse carnaval .Thans moeten de "wagele" (carnavalskarren) het ontgelden. Tja, wil "euze Onno" nu hier mee demonstreren dat hij als Brabander toch "unne Hollender" is? Hoogst merkwaardig, het enige dat al sinds mensenheugenis goed gaat in Maastricht is nu juist de carnaval.......... en juist op dit item wil Onno zich blijkbaar profileren als krachtige bestuurder.

Tja, mensen de vraag is nu ïs onze Maastrichtse carnaval in gevaar? De carnaval heeft de "Pruusse" weerstaan, de oprukkende "Hollenders, de ""RUL-studenten"........en nu "unne Braobender"?????

Tja, bij de Tempeleers rommelt het momenteel ook danig, dus wie moet nu het gevaar keren?

Onno, voor iemand uit Brabant......het land van de schoenindustrie en schoenmakers, zou je toch moeten weten "schoenmaker blijf bij je leest!"

Hij zou zich eens meer met echte zaken bezig moeten houden.
en eens proberen de maastrichtse geest aan te voelen.
er zijn belangrijker dingen om je druk over te maken onder andere de armmoede
onder de burgers.
die alleen nog de mogelijk hebben om een beetje lol te hebben
in het plezier .
Die de mensen in de optocht hebben..

Het wordt tijd dat hij zich eens onder de mensen begeef en zijn oren eens open houd.
De bevolking kan zondagmiddag discussieren met Onno Hoes in Centre Ceramigue
klopt marjo.
Over drie punten
over echte zaken zoals armmoede of snoeiwerk bij de minima
daar gaat het niet over.
en neem van mij aan daar worden de teugels strak gehouden.
Over welke punten dan wel? Zeker niet het feit dat hij op facebook met iedereen vrienden wordt en nu mensen ontvriend....wat zou daarbij het criterium zijn.....
1 Wat wil hoes de stad nalaten
2 hoe open is de stad.
3 omgang diversipatie & emancipatie

in ieder geval volgende week WEET
ik hoe hij denk over vromgelden
groet ton.
Ton, ik wens je veel succes in je debat met "Euze Onno"

PS: Ik heb mijn huiswerk niet goed gemaakt. Onno is geen Brabander het is toch "unne Hollender" en wel uit Leiden!

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

© 2013   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden