Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

beste mensen hoe was jullie vakantie de mijne prima
heerlijk een keer per jaar 2 weken rust geen gezanik geen alleen maar feest vieren en lekker uit eten
geen stress heerlijk
vertel je leukste vakantie verhalen op de site

Weergaven: 0

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

Jammer, dat vakantie in Maastricht zo moeilijk te realiseren is voor mensen met een smalle beurs!
Hoezo?........ Weet u dan ergens een camping in Maastricht!
Zit het liefst in m'n huisje, de natuur is vlakbij en altijd wat te doen in de stad. Wat er in het buitenland gebeurt zie ik ook op m'n pc of op tv! Daat hoef ik niet de natuur voor te vervuilen met een onnodige vliegtuig of autoreis.
ben juist terug van vacantie in de eifel(vulkaan) ben voor weinig geld hier anderhalf uur vandaan geweest heerlijk gewandeld met mijn hond pino en genoten van de rust en de natuur en het eten kun je zo duur als je zelf wilt maken en een huisje of appartement kun je huren voor weinig geld het was in een woord geweldig en voor mij hoeft het niet zonnig te zijn als het maar droog is.en weet je ben hier zelfs 6 uur gaan wandelen zonder dat ik iemand tegen kwam lekker toch heerlijk ontstressen groetjes may
ik heb al eens een stukje geplaatst over ervaringen en info
oa mallorca enz.
doch hier heeft men weinig interesse in vac ervaringen.
(ps de onze was goed met name barcelona)
kunst buurt de ramblas enz enz..
plus voorzieningen voor minder validen
Heerlijk aan de Cote d'Azur in de buurt van Monaco gekampeerd. dat was erg lekker moet ik zeggen. De ene dag lekker wandelen in de bergen en de andere dag lekker bakken op het strand.
Marmaas zei:
Heerlijk aan de Cote d'Azur in de buurt van Monaco gekampeerd. dat was erg lekker moet ik zeggen. De ene dag lekker wandelen in de bergen en de andere dag lekker bakken op het strand.

en dat zonder het zwitserleven gevoel ??
Dat had ik de maand ervoor al. Toen reed ik in een volgepakte auto door Zwitsrland naar Toscane ;-). Ik ben ook zo'n bofkont he!
schijnbaar zorgen die studentjes
voor jou een goede belegde boterham.

(kie le kie.le kie

Marmaas zei:
Dat had ik de maand ervoor al. Toen reed ik in een volgepakte auto door Zwitsrland naar Toscane ;-). Ik ben ook zo'n bofkont he!
Ha ha, dat kan je wel zeggen Ton. Hoewel dat tripje wel tamelijk low-budget was hoor. We zaten met z'n vijven in de auto en we overnachtten gratis in de villa van iemands ouders. Overigens zaten er ook studentjes in de auto zelf dus dat maakte het voor mij nog goedkoper ;-).
ik heb altijd al het gevoel gehad
dat je een slimme jongen was ..

zelf ben ik met een sneltrein vaart begonnen om mijn centjes uit te geven.
zodat ik binnenkort ook kan profiteren van van het fiscale potje.
waar van vele gebruik maken.
al/of niet terecht....

Marmaas zei:
Ha ha, dat kan je wel zeggen Ton. Hoewel dat tripje wel tamelijk low-budget was hoor. We zaten met z'n vijven in de auto en we overnachtten gratis in de villa van iemands ouders. Overigens zaten er ook studentjes in de auto zelf dus dat maakte het voor mij nog goedkoper ;-).
Je hebt er hard voor gewerkt Ton, dus dan mag je er ook best van genieten.
dank je marmaas
een goede verstaander heeft maar een half woord nodig
groet ton.

Marmaas zei:
Je hebt er hard voor gewerkt Ton, dus dan mag je er ook best van genieten.

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden