Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

€20.000.000 en €80.000.000 voor een jaar lang culturele hoofdstad van Europa.
De cultuurwethouder laat verstek gaan tijdens de carnavalzitting en de toeristisch wethouder van samenwerking ruziet onophoudend met winterland. Theaterplannen komen en gaan.

Stekker hieruit voordat het te laat is en net als de campus veel geld kost.

De beste ambitie voor Maastricht is de ambitie om klein te blijven. Dat past ook goed bij de nieuwe slogan Maastricht, ster onder de steden Dus niet de ambitie om twee of meer sterren te behalen!!! Dat is voor Rotterdam, Brussel, Amsterdam.

Weergaven: 48

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

Dank je Marjo!
Hallo Marjo en andere lezers,

Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden van mijn pogingen om actief en constructief deel te nemen aan de organisatie van "Maastricht Culturele Hoofdstad 2018"

Heden mocht ik op mijn "aanbieding" het bericht ontvangen dat er momenteel geen vacatures zijn. Men houd mijn aanbieding echter nog een half jaar in het bestand.

De vacature voor alg. directeur kan ik helaas niet invullen omdat mijn gezondheidstoestand een full-time job niet toestaat.

cultureel hoogstandje...
snoep reisjes of waardevol ?????

John van Kooten zei:
Hallo Marjo en andere lezers,

Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden van mijn pogingen om actief en constructief deel te nemen aan de organisatie van "Maastricht Culturele Hoofdstad 2018"

Heden mocht ik op mijn "aanbieding" het bericht ontvangen dat er momenteel geen vacatures zijn. Men houd mijn aanbieding echter nog een half jaar in het bestand.

De vacature voor alg. directeur kan ik helaas niet invullen omdat mijn gezondheidstoestand een full-time job niet toestaat.

hebben ze nog wat van zich laten horen. john

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

© 2013   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden