Mtricht Gids
Totaal - Buurten
Eten/Drinken - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z 

Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Ik heb problemen met de funkties in blog, die ik op het gewone forum niet heb.

Foto's van webpagina's verdwijnen na korte tijd, ik moet die eerst op photobucket zetten en de uitvergrote fotolink gebruiken (normale links van Photobucket werken ook niet)

Links die ik kopieer van externe webpagina's worden niet zichtbaar, de ruimte van de link zie je wel!!!!!

Mijn vrinden hebben dezelfde problemen met het bloggebeuren en vragen mij hoe ze een foto in een blog moeten zetten.

Het uploaden van plaatjes van eigen pc werkt ook niet, het wieltje blijft maar draaien zonder resultaat.

Wat ik ook onhandig vind dat je je eigen reacties op het blog niet kunt bewerken, maar dat deze in zijn geheel worden verwijderd als je daar een fout in hebt gemaakt.

Ik hoop dat moderatie een oplossing voor deze problemen kan vinden.

Groetjes, Marjo

Weergaven: 1

Hierop reageren

Berichten bij dit onderwerp

Waarom moet ik bij ieder onderwerp opnieuw inloggen, of zie ik als ik een bijdrage plaats dit: Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voordat iedereen het kan zien.
En dat op m'n eigen blogpagina, waarom? Ikzelf kan het niet goedkeuren, en ik ben m'n stukje kwijt!
Erg irritant, dat je stukjes dan weer opnieuw moet schrijven!!
Is dit nog steeds?

Lijkt mij te maken te hebben met de settings van je PC/mac en dat deze geen koekjes accepteert?
Als de beveiligingen te streng zijn, dan kan de site niets wegschrijven en kan niet weten wie je bent....
Of was het een tijdelijk probleempje?

marjo le comte zei:
Waarom moet ik bij ieder onderwerp opnieuw inloggen, of zie ik als ik een bijdrage plaats dit: Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voordat iedereen het kan zien.
En dat op m'n eigen blogpagina, waarom? Ikzelf kan het niet goedkeuren, en ik ben m'n stukje kwijt!
Mijn settings zijn onveranderd, mijn programma staat altijd op cookies accepteren, maar nu blijf ik wel ingelogd staan. Hoop dat dat zo blijft? Heb gewoon Vista....

maestricht zei:
Is dit nog steeds?

Lijkt mij te maken te hebben met de settings van je PC/mac en dat deze geen koekjes accepteert?
Als de beveiligingen te streng zijn, dan kan de site niets wegschrijven en kan niet weten wie je bent....
Of was het een tijdelijk probleempje?

marjo le comte zei:

Antwoorden op discussie

RSS

Volg Mtricht

TWITTER

FACEBOOK

© 2012   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden