Maastricht EU-region: Think Global, Act Local
Permalink Antwoord van Fugazi op 1 September 2010 op 0.53
Permalink Antwoord van ton op 1 September 2010 op 9.23 “...Peter Sutherland (of British Petroleum), Queen Elizabeth II, from England (main shareholder of British Petroleum and head of the Committee of 300), are struggling over the control of oil resources and the corridors of the gas pipelines that come out of the Caspian Sea basin. In 1998, after the secret meeting held by the Bilderberg Club in Scotland, I reported to the independent media that NATO, following the orders of the Club that founded it, gave Russia a green light to bomb Chechnya, knowing that this would further increase hostilities between those two countries, whose mutual hatred dates
back to more than three hundreds years ago.”
Olie en gas spelen inderdaad een erg grote rol in het hele gebeuren.
Daar is zelfs de hele golf oorlog op gebaseert.
Ik blijf me afvragen waarom Koningin Beatrix in naam van Shell ,Bilderberg bezoekt.
Wat is de link Beatrix en shell.
Normaal lees ik niet snel lange stukken als ze in het engels zijn maar deze vind ik wel intressant.
Ben er nog niet door heen maar zal dat zeker afmaken
Wist eerst niet dat die Fidel Castro zo een intressant man was.
Ook Edmund Morgan: ‘History never repeats itself. It only seems like it does to those who don't know the details.’”
Helemaal waar.
Permalink Antwoord van Fugazi op 1 September 2010 op 11.16
Permalink Antwoord van ton op 1 September 2010 op 14.38 Hoi Ton,
Dankjewel voor de tip dat maakt het weer een stuk makkelijker.
Permalink Antwoord van Fugazi op 11 December 2010 op 11.10 Nu wikileaks nogal open is gegaan blijken veel complot theorien opeens praktijk te zijn.
Shell komt er ook nogal veel op voor en wie zat ookal weer in naam van shell bij Bilderberg?
Owja Bea!
Permalink Antwoord van ton op 11 December 2010 op 11.16
Fugazi zei:
Nu wikileaks nogal open is gegaan blijken veel complot theorien opeens praktijk te zijn.
Shell komt er ook nogal veel op voor en wie zat ookal weer in naam van shell bij Bilderberg?
Owja Bea!
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
eindelijk gaar de deksel van de strontput.
en hopelijk komen we meer te weten over de top van nederland.
p,s je had toch een heel heldere blik en daar heb ik nooit aan getwijfeld ton
Fugazi zei:
Nu wikileaks nogal open is gegaan blijken veel complot theorien opeens praktijk te zijn.
personelijk vind het zeer goed wat wikileaks heeft gedaan en
in de toekomst gaat doen .
maar tot op heden kan het nu niet ivb brengen
met Owja Bea!--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zelf vind het zeer goed wat wikilead heeft gedaan en nog gaat doen
maar ik kan tot op heden niets vinden van een complot
in wikilead wat met bv biderberg of the New world order
temaken heeft :-))))maar het zijn nog maar zo een kleine 380 dagen tot 2012 :-))))
© 2013 Gemaakt door Mtricht.