Mtricht.com

Maastricht EU-region: Think Global, Act Local

Discussies van Fugazi (1,742)

Discussies waarop is gereageerd (1495) Antwoorden Laatste activiteiten op Mtricht.com

"Ik wist dat niet van Sjef omdat ik hem zoveel mogelijk negeert heb heb ik er eigenli…"

Fugazi heeft 28 Feb 2012 gereageerd op Onzin, grapjes, raadseltjes, mopjes, "sjéle wawwel" en andere niet serieuze zaken!

55 2 Mrt 2012
Antwoord van John van Kooten

"Ohja die site ken ik...heb ik een allergie voor. Zou er eigenlijk niet aan moeten de…"

Fugazi heeft 25 Feb 2012 gereageerd op Onzin, grapjes, raadseltjes, mopjes, "sjéle wawwel" en andere niet serieuze zaken!

55 2 Mrt 2012

"Toevallig dacht ik gisteren nog waar is die grappige tijd heen op het forum. Nu lees…"

Fugazi heeft 25 Feb 2012 gereageerd op Onzin, grapjes, raadseltjes, mopjes, "sjéle wawwel" en andere niet serieuze zaken!

55 2 Mrt 2012

"Wat ik maar niet begrijp is dat mensen altijd naar het ergste grijpen om hun punt du…"

Fugazi heeft 8 Mei 2011 gereageerd op Waar zijn de "blomme kinders"

20 8 Mei 2011
Antwoord van Fugazi

"Ik zou ook niet zomaar stoppen met een medicijn want een arts registreerd welke medi…"

Fugazi heeft 8 Mei 2011 gereageerd op Medicijnen met onvermoede bijwerkingen

8 8 Mei 2011
Antwoord van marjo le comte

"John zei: Als de coffeeshop sluiten kunnen de gebruikers (theoretisch) gewoon stopp…"

Fugazi heeft 16 Dec 2010 gereageerd op softdrugsbeleid!

36 9 Jan 2011

"Ik kan me in deze topic toch het meeste vinden bij Wim.   Coffeeshops dicht is drugs…"

Fugazi heeft 15 Dec 2010 gereageerd op softdrugsbeleid!

36 9 Jan 2011

"Nu wikileaks nogal open is gegaan blijken veel complot theorien opeens praktijk te z…"

Fugazi heeft 11 Dec 2010 gereageerd op 'Bilderberg en the New world order.

80 11 Dec 2010
Antwoord van Wim Roumans

"Ik heb nu éen keer magisch Maastricht bezocht. De vrijthof vind ik vrijwel hetzelfde…"

Fugazi heeft 11 Dec 2010 gereageerd op Magisch Maastricht

42 5 Jan 2011

"Is dit vanwegen de goudkoorts die heersde dat er opeens overal oproepen waren om gou…"

Fugazi heeft 16 Nov 2010 gereageerd op Redt de wereld

2 17 Nov 2010
Antwoord van Eury

RSS

Volg Mtricht

© 2013   Gemaakt door Mtricht.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden